Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Knoppen niet zichtbaar in Gmail in Win10  (gelezen 580 keer)

FrSu

  • Gast
Knoppen niet zichtbaar in Gmail in Win10
« Gepost op: 2018/11/20, 18:53:34 »
Ik zit niet op een Win forum, dus ik hoop dat de vraag hier mag stellen.

Ik gebruik Gmail en het vreemde is dat zowel in Firefox als in Chromium een aantal knoppen, zoals verwijderen, archief etc. in Gmail in Win10 niet zichtbaar zijn. Ze zijn er wel, als ik er met de muis overheen ga komt de knop tekst wel in beeld. In Mint uiteraard wel gewoon goed in beeld. ;)

Iemand een idee waar dit aan kan liggen en hoe dit is op te lossen?

Offline HWE64

  • Lid
Re: Knoppen niet zichtbaar in Gmail in Win10
« Reactie #1 Gepost op: 2018/11/20, 20:38:27 »
Alleen gekeken in FF en alles duidelijk zichtbaar als je de mail maar opend.
Niet panikeren, er is een Ubuntuforum.

1] Linux Mint 21.3 Xfce (Desktop hoofd pc). 2] LMDE 6 Xfce/LM21.3 Xfce (Clevo laptop) 3] LMDE 6 Xfce (Dell Laptop ). 4] LMDE 6 Xfce/Linux Mint 21.3 Xfce (HP Desktop test pc).   5] Xubuntu 22.04.3 Xfce (Dell desktop). 6] W10 (Dell Desktop)

Offline vanadium

  • Lid
Re: Knoppen niet zichtbaar in Gmail in Win10
« Reactie #2 Gepost op: 2018/11/20, 21:54:38 »
Ik zit niet op Windows, maar wel op Ubuntu, maar ook ik heb het soms voor dat de knoppen in Gmail of Google Calendar niet zichtbaar zijn na het laden ervan in Firefox. Gebeurt niet altijd, maar soms. Een druk op F5 (Refresh) lost het dan wel op, maar het is toch een vervelende kleine issue. Helaas geen deftige melding/oplossing hiervoor gevonden op Internet. Met Chromium/Chrome valt dit niet voor.

Offline DeBaas

  • Lid
Re: Knoppen niet zichtbaar in Gmail in Win10
« Reactie #3 Gepost op: 2018/11/20, 22:58:08 »
Ergens in de instellingen van zowel FF als GC staat een optie over hardware versnelling.
Uitzetten zou een oplossing kunnen zijn.
Ik beantwoord GEEN hulpvragen via PB en/of MAIL

Offline vanadium

  • Lid
Re: Knoppen niet zichtbaar in Gmail in Win10
« Reactie #4 Gepost op: 2018/11/21, 10:02:56 »
Het probleempje had ik ook al hier op het forum aangekaart. Toen had ik de indruk dat het beter ging door de betreffende google pagina's te whitelisten in ublock. En wellicht gaat het ook beter - ik heb het probleem niet vaak, maar geheel weg is het niet. Ik probeer ook nog eens expliciet "fonts.gstatic.com" toe te voegen aan de whitelist.

FrSu

  • Gast
Re: Knoppen niet zichtbaar in Gmail in Win10
« Reactie #5 Gepost op: 2018/11/21, 13:40:58 »
Interessant Vanadium. Heb jouw topic even gelezen. Ga het testen.

Zit nu in Mint. Zal later vanavond in Win10 even kijken of ik wat met jouw tip en de andere tips wat kan. Laat het hier weten.