Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Wiki release parties  (gelezen 9849 keer)

Offline Double12

  • Lid
Re: Wiki release parties
« Reactie #75 Gepost op: 2009/02/08, 15:23:14 »
Right ;) Ik heb op de Hoofdpagina even links naar andere pagina's gezet.
Zou de pagina Uitnodiging niet verdeeld kunnen worden over InstallParty en Inschrijven? Er is nu namelijk een veelvoud aan pagina's. Het is wel duidelijk als op de pagina InstallParty ook direct een uitnodigend stukje staat en dan direct een link naar Inschrijven.

Offline eendje

  • Lid
Re: Wiki release parties
« Reactie #76 Gepost op: 2009/02/08, 15:38:55 »
Wat een energie en enthousiasme heren, mijn complimenten voor inzet en resultaat.

Er leeft weer wat!!!!!!

Groet

Echt super mooi te zien wat er in korte tijd met vereende krachten uit de grond wordt "gestampt". Echt super!!!
Een dag niets geleerd is een dag niet geleefd!
Ik blog dus ik besta!
__________________________________________________________
Een vraag? Heb je al eens gekeken op: http://wiki.ubuntu-nl.org/FAQ?

Re: Wiki release parties
« Reactie #77 Gepost op: 2009/02/08, 15:40:02 »
Zou de pagina Uitnodiging niet verdeeld kunnen worden over InstallParty en Inschrijven? Er is nu namelijk een veelvoud aan pagina's. Het is wel duidelijk als op de pagina InstallParty ook direct een uitnodigend stukje staat en dan direct een link naar Inschrijven.

Op zich vind ik het zoals het nu is wel prettig, niet te veel informatie per pagina en een duidelijk onderwerp per pagina: uitnodiging, beschrijving en inschrijven. Maar goed, dat is vrij persoonlijk natuurlijk.

Offline Double12

  • Lid
Re: Wiki release parties
« Reactie #78 Gepost op: 2009/02/08, 15:46:21 »
Dat is ook een goede aanpak, maar misschien is het dan handig om de pagina met de beschrijving "Beschrijving" of "InstallPartyProfiel" te noemen in plaats "InstallParty".

Re: Wiki release parties
« Reactie #79 Gepost op: 2009/02/08, 15:52:11 »
Dat is ook een goede aanpak, maar misschien is het dan handig om de pagina met de beschrijving "Beschrijving" of "InstallPartyProfiel" te noemen in plaats "InstallParty".
Prima hoor, maar ik denk niet dat het zo heel veel uitmaakt.  De meeste mensen kijken toch niet naar de url van een pagina.

Re: Wiki release parties
« Reactie #80 Gepost op: 2009/02/09, 10:12:03 »
Is het een idee om iedereen die op een install party aan zijn computer laat knutselen door een vrijwilliger een standaard briefje te laten ondertekenen waarin deze persoon aangeeft dat als er iets misgaat de vrijwilliger die installeerd, en Ubuntu (Canonical?) niet aansprakelijk wordt gesteld, maar dan in nette termen?

Re: Wiki release parties
« Reactie #81 Gepost op: 2009/02/09, 10:23:32 »
Die Hall of Fame vind ik echt een vondst. Nice zo alles bij elkaar. Nu Amsterdam nog. Of kijk ik daar overheen?  :rolleyes:
Zijn er nog ergens foto's van de A'dam party? Op de site kletskous.com staat een verslag.