Ondersteuning > Software en configuratie

Hoe garmin mapsource kaarten installeren

<< < (3/3)

flyerman:
Ik snap niet dat iedereen wine gebruikt, maak gewoon een virtuele xp en draai de software die je zo graag wil gebruiken daar.

maasnet:

--- Citaat van: flyerman ---Ik snap niet dat iedereen wine gebruikt, maak gewoon een virtuele xp en draai de software die je zo graag wil gebruiken daar.
--- Einde van citaat ---
+1

johande:

--- Citaat van: flyerman op 2008/11/10, 15:45:53 ---Ik snap niet dat iedereen wine gebruikt, maak gewoon een virtuele xp en draai de software die je zo graag wil gebruiken daar.

--- Einde van citaat ---

hoe doe je dat?

rovermgfan:
Hoi,

Ik ben nieuw op dit forum, omdat ik eigenlijk een probleempje heb.
Een vriend van mij heeft mij gevraagd zijn NĂ¼vi 250W met software versie 4.0 en NT2008 te updaten. Helaas heb ik alleen maar ervaring met Medion/IgoPrimo en Navigon.
Dus, ik heb een mapsource versie 2010.3 ter beschikking. Helaas stopt deze telkens de overdrach na +/-85%, deze versie is unlocked, en ik heb de versie 2011.10 ter beschikking. Deze versie locked.
Hoe vervang ik nu de bestaande oude files gmapbmap.img/sum en gmapprom/img/sum door de nieuwe CNEuroNT_20100_10?

Ik heb het met mapsource geprobeerd, maar zou niet weten hoe ik de landen moet selecteren. >:( >:(
Wie helpt mij verder?

Alvast bedankt

Dave:
mapsource is een programma maar de versies die je noemt zijn van het kaartmateriaal.

je drukt op de kaartknop(ergens links van het handje) en selecteert de gewenste kaarten.
In het linkervak die selecteren en "verzenden naar apparaat"
Maar onder wine gaat dit niet lukken helaas vanwege geen usb ondersteuning.
Gelukkig hoeft dit niet zo vaak en routes maken lukt prima onder wine.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie