Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Karmic Koala Poster Ede, flyers en website!  (gelezen 9607 keer)

Karmic Koala Poster Ede, flyers en website!
« Gepost op: 2009/10/16, 12:12:06 »
Wie wil meehelpen met het verspreiden van flyers door het ganse land, graag!

Waar? Kijk hier voor tips.

Stuur even een mail naar thomasdegraaff APESTAARTJE ubuntu-nl.org met als titel "flyerflyeren" en als inhoud een regel tekst als volgt:
"Naam","Adres","Postcode","Plaats"
waarbij Naarm vervangen wordt door je eigen naam, bijvoorbeeld:
"Geraldo","Boekelstraat 23","6623BL","Borgerwijk"
Dan sturen we een enveloppe met 50 flyers naar je op.

Meld het ook even in deze draad, dan wordt die af en toe weer naar boven gekickt. ;)




Ronnie heeft de Karmic Koala flyers, en de poster voor Ede gemaakt, en deze zijn inmiddels ook gedrukt. Het ziet er puik uit!

       

Raggar en Cumulus007 hebben inmiddels de website www.releaseparty.eu ook grotendeels af, en ook die ziet er puik uit!

« Laatst bewerkt op: 2009/10/17, 16:51:33 door Thomas de Graaff »

Offline dvdmeer

  • Lid
    • Python-RandR :: dvdmeer.nl
Re: Karmic Koala Poster Ede, flyers en website!
« Reactie #1 Gepost op: 2009/10/16, 13:07:07 »
Volgens mij staan er nog een paar foutjes:

Citaat
Deze release onderscheid zich in snelheid en pracht.

Achter onderscheid mag een t.

Citaat
Karmic Koala betekend opstarten binnen 30 sec., mooie effects, een systeem dat volledig naar eigen wens is aan te passen.

Bij betekend moet de d een t worden.

Citaat
Naast de programma's die standaard met Karmic Koala mee komen is er ook een zeer uitgebreid aanbod aan programma' s zo te installeren, slechts een paar klikken.

Bij de tweede "programma's" staat een spatie na de '.

Citaat
kunt presenaties bijwonen, in contact komen met andere gebruikers en hulp krijgen bij de installatie hulp.

presenaties mist een t.

Citaat
Links vind u de releaseparties. Kijk op de kaart of er ook eentje is bij u in de buurt!

Achter vind mag een t. (http://www.onzetaal.nl/advies/vindt.php)

Re: Karmic Koala Poster Ede, flyers en website!
« Reactie #2 Gepost op: 2009/10/16, 13:52:45 »
Citaat
Karmic Koala betekend opstarten binnen 30 sec., mooie effects, een systeem dat volledig naar eigen wens is aan te passen.

Naast "betekend" wat "betekent" moet zijn, kan je ook beter spreken over "effecten" ipv "effects".
Op de chat te vinden als debiantux

Re: Karmic Koala Poster Ede, flyers en website!
« Reactie #3 Gepost op: 2009/10/16, 14:05:43 »
Volgens mij staan er nog een paar foutjes:

Nou, dat zijn er een heleboel als je het mij vraagt. :) Thx. voor het melden! Jammer dat het foutje op de poster niet meer hersteld kan worden. Gelukkig kijken de meeste mensen daar overheen, want er hebben toch aardig wat mensen naar gekeken voor het naar de drukker ging.

Offline Dave

  • Lid
Re: Karmic Koala Poster Ede, flyers en website!
« Reactie #4 Gepost op: 2009/10/16, 16:27:27 »
echt eeuwig zonde.
Doet volledig afbreuk aan de professionele benadering van de release.

Snap volkomen dat het niet meer te herstellen is, maar volgende keer misschien het ontwerp tevoren in de groep gooien?

Met 9.10 hoef je spellingscontrole niet eens meer zelf te installeren trouwens.




Re: Karmic Koala Poster Ede, flyers en website!
« Reactie #5 Gepost op: 2009/10/16, 17:25:31 »
Snap volkomen dat het niet meer te herstellen is, maar volgende keer misschien het ontwerp tevoren in de groep gooien?

Dat is idd. beter. Dat was ook het plan eigenlijk, maar het is er bij ingeschoten. Bij de posters van Den Haag, Eemnes en Oss zullen we dat zeker doen.


Doet volledig afbreuk aan de professionele benadering van de release.

Gelukkig maar, anders zouden we nog voor veel geld weggekocht gaan worden door dat andere computerbedrijf. XD


ps. De eerste flyeraar heeft zich gemeld. :) Wie volgt?

(Flyers kunnen ook op prikborden e.d. opgehangen natuurlijk.)
« Laatst bewerkt op: 2009/10/16, 17:29:03 door Thomas de Graaff »

Re: Karmic Koala Poster Ede, flyers en website!
« Reactie #6 Gepost op: 2009/10/16, 19:10:09 »
Jammer van die taalfouten!

Ik had het beter en minder globaal moeten doorlezen  :(

Verder zie ik nu pas iets waaraan ik me toch een beetje stoor.
Het gaat om de layout linksboven onder het Ubuntu logo!

http://img340.imageshack.us/img340/5562/posterx.png

Het ziet er niet vloeiend en een beetje brokkelig uit. Bij
een A4 print zal het wellicht niet eens opvallen, maar bij
A3 zal het zeker duidelijk zichtbaar zijn.

Misschien kan Ronnie dit nog aanpassen voor de overige posters!

Zo maar wat willekeurig artwork:
http://www.chaukar.deviantart.com

Ecchi Anime, Manga and Otakuism:
http://www.animeonsen.com

Re: Karmic Koala Poster Ede, flyers en website!
« Reactie #7 Gepost op: 2009/10/17, 14:04:33 »
Kom op mensen, 129 keer deze draad gelezen, en er is maar één iemand die wat flyers wil verspreiden?

Het stelt niet zo veel voor hoor 50 flyertjes, de laatste party in pas in december, dus er is veel tijd om af en toe ergens een flyer uit te delen, neer te leggen of ergens op te hangen. Met tien flyertjes per week ben je er al. En raak je ze niet kwijt? Dan ga je gewoon naar een plek waar veel mensen zijn, en legt er een stapeltje neer op een zichtbare plek.

Wie helpt?

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: Karmic Koala Poster Ede, flyers en website!
« Reactie #8 Gepost op: 2009/10/17, 14:11:49 »
ik heb ze vandaag ontvangen thomas :)

ze gaan goed terecht komen =D

Offline Drummies

  • Lid
Re: Karmic Koala Poster Ede, flyers en website!
« Reactie #9 Gepost op: 2009/10/17, 14:36:04 »
@Thomas wil best wat flyers verspreiden,maar flyers ophangen/uitdelen in de omgeving Voorne-Putten terwijl de release party in Ede is ........zou dat niet zonde zijn van al die mooie flyers,wat denk je wil het gerust doen maar lijkt mij beter als dit gebeurd in de regio

Als de flyers voor Den-Haag zijn gemaakt mag je ze gerust opsturen,komt helemaal goed dan  =D

Kom op mensen uit de regio Ede & omstreken meldt je aan voor de verspreiding van die flyers  ;)
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

Offline raggar

  • Lid
    • fietsen naar Tibet
Re: Karmic Koala Poster Ede, flyers en website!
« Reactie #10 Gepost op: 2009/10/17, 14:41:11 »
Volgens mij staan er nog een paar foutjes:

Citaat
Deze release onderscheid zich in snelheid en pracht.

Achter onderscheid mag een t.

Citaat
Karmic Koala betekend opstarten binnen 30 sec., mooie effects, een systeem dat volledig naar eigen wens is aan te passen.

Bij betekend moet de d een t worden.

Citaat
Naast de programma's die standaard met Karmic Koala mee komen is er ook een zeer uitgebreid aanbod aan programma' s zo te installeren, slechts een paar klikken.

Bij de tweede "programma's" staat een spatie na de '.

Citaat
kunt presenaties bijwonen, in contact komen met andere gebruikers en hulp krijgen bij de installatie hulp.

presenaties mist een t.

Citaat
Links vind u de releaseparties. Kijk op de kaart of er ook eentje is bij u in de buurt!

Achter vind mag een t. (http://www.onzetaal.nl/advies/vindt.php)

Thanks, ik heb de punten aangepast. Nederlands is niet mijn goeiste vak :p 

Re: Karmic Koala Poster Ede, flyers en website!
« Reactie #11 Gepost op: 2009/10/17, 15:50:40 »
@Thomas wil best wat flyers verspreiden,maar flyers ophangen/uitdelen in de omgeving Voorne-Putten terwijl de release party in Ede is ........zou dat niet zonde zijn van al die mooie flyers,wat denk je wil het gerust doen maar lijkt mij beter als dit gebeurd in de regio

Als de flyers voor Den-Haag zijn gemaakt mag je ze gerust opsturen,komt helemaal goed dan  =D

Kom op mensen uit de regio Ede & omstreken meldt je aan voor de verspreiding van die flyers  ;)

De flyers zijn voor parties in Ede, Oss, Eemnes en Den Haag, één algemene flyer dus, voor meerdere parties. Ze mogen wat mij betreft dus in heel Nederland verspreid worden. Er zijn genoeg mensen die het wel leuk vinden om er in het weekeinde op uit te trekken :)

Er komt binnenkort dus een pakketje flyers bij je aan Drummies.

Offline Drummies

  • Lid
Re: Karmic Koala Poster Ede, flyers en website!
« Reactie #12 Gepost op: 2009/10/17, 16:22:48 »
Citaat van: Thomas
Er komt binnenkort dus een pakketje flyers bij je aan Drummies.

Ik zal ze met extra zorg en veel liefde verspreiden  ;)
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: Karmic Koala Poster Ede, flyers en website!
« Reactie #13 Gepost op: 2009/10/17, 16:39:25 »
dan maak je toch een keer een kleine omweg femke ;)

ik ben ook geen bieb beest normaal gesproken,, maar voor het goede doel maak je toch een uitzondering XD

Re: Karmic Koala Poster Ede, flyers en website!
« Reactie #14 Gepost op: 2009/10/17, 16:50:00 »
Hier wat tips voor wie niet weet wat met flyers te doen:

Goede locaties:op je werk ophangen in de kantine, bij het koffie apparaat, op de deur van de wc, neerleggen, uitdelen aan vrienden die misschien wel weer een idee hebben, neerleggen op middelbare scholen of een scholier vragen of deze ze voor jou ergens op school wil neerleggen, bibliotheken, buurthuizen, jongerenverenigingen, zwembaden, biologische winkels, muziekschool, cultureel centrum, prikborden bij (sport)verenigingen, kerken, computerwinkels, printshops, prikborden in supermarkten, wachtende mensen (flyers) in de balie van het gemeentehuis, poster of flyers in busstation, treinstation, een paar flyers in de trein of bus laten slingeren als je daar inzit. Cafes, op de deur van een toilet, prikborden op mbo, hbo, universiteit, afdelingen wiskunde, natuurkunde, automatisering, etc. etc.

Offline Thijsg

  • Lid
Re: Karmic Koala Poster Ede, flyers en website!
« Reactie #15 Gepost op: 2009/10/17, 20:03:48 »
Hoeveel ga je er versturen? Ik stop ze gewoon in de brievenbussen bij de mensen thuis! Ook een idee.
Femke, doe dat niet. Dat is echt zonde, iedere flyer bereikt hoogstens zes mensen en je weet niet of ze wel geïnteresseerd zijn. Een stapeltje bij een kerk is veel beter, het bereikt meer mensen en alleen geïnteresseerden krijgen er een.

Wat mij betreft: Ik dien nog geen aanvraag in, maar misschien...
Goede locaties:op je werk ophangen in de kantine, bij het koffie apparaat, op de deur van de wc, neerleggen, uitdelen aan vrienden die misschien wel weer een idee hebben, neerleggen op middelbare scholen Een middelbare school? Daar kom ik wel eens. ;) of een scholier vragen of deze ze voor jou ergens op school wil neerleggen, bibliotheken Wat is dat? Ik kom daar nooit, maar ben het eens met Chris., buurthuizen, jongerenverenigingen, zwembaden Zie bibliotheken, biologische winkels, muziekschool, cultureel centrum, prikborden bij (sport)verenigingen, kerken Goed idee, computerwinkels Zie bibliotheken, printshops, prikborden in supermarkten, wachtende mensen (flyers) in de balie van het gemeentehuis, poster of flyers in busstation, treinstation, een paar flyers in de trein of bus laten slingeren als je daar inzit. Cafes, op de deur van een toilet, prikborden op mbo, hbo, universiteit, afdelingen wiskunde, natuurkunde, automatisering, etc. etc.

Offline Luuk58

  • Lid
Re: Karmic Koala Poster Ede, flyers en website!
« Reactie #16 Gepost op: 2009/10/17, 20:55:09 »
Kom op mensen, 129 keer deze draad gelezen, en er is maar één iemand die wat flyers wil verspreiden?
Ik vind 't wel leuk om wat flyertjes te hebben, maar ik doe er toch niks mee dus ik vraag ze maar niet aan :)

Verder beetje jammer dat de posters zo specifiek over de release parties gaan.
Zou *volgens mij* beter zijn als je gewoon een algemeen foldertje hebt over Ubuntu, en dan doorverwijst naar een website (ubuntu-nl oid).
Elk halfjaar een ander foldertje/poster geupdate met de nieuwe functies...


edit: ik lees de post nu terug en zie dat het een redelijke rommel is geworden met allemaal letters en zelfs woorden. Sorie!

Offline Thijsg

  • Lid
Re: Karmic Koala Poster Ede, flyers en website!
« Reactie #17 Gepost op: 2009/10/17, 21:00:26 »
Kom op mensen, 129 keer deze draad gelezen, en er is maar één iemand die wat flyers wil verspreiden?
Ik vind 't wel leuk om wat flyertjes te hebben, maar ik doe er toch niks mee dus ik vraag ze maar niet aan :)

Verder beetje jammer dat de posters zo specifiek over de release parties gaan.
Zou *volgens mij* beter zijn als je gewoon een algemeen foldertje hebt over Ubuntu, en dan doorverwijst naar een website (ubuntu-nl oid).
Elk halfjaar een ander foldertje/poster geupdate met de nieuwe functies...


edit: ik lees de post nu terug en zie dat het een redelijke rommel is geworden met allemaal letters en zelfs woorden. Sorie!
Ik vind het ook leuk om te verzamelen, maar dat is niet de bedoeling. ;)

Luuk, over de release parties heb je gelijk. Op het foldertje moeten ook de downloadlocatie, het forum en shipit genoemd worden. De mensen die niet vlak bij Ede wonen, moeten ook gelegenheid hebben om het te proberen.

Re: Karmic Koala Poster Ede, flyers en website!
« Reactie #18 Gepost op: 2009/10/18, 13:43:34 »
Och, bij iemand in de bus gooien is beter dan niets. :) We hebben namelijk heel veel Ubuntu flyers, en als die niet verspreid worden, sja.. dan gaan ze waarschijnlijk gebruikt worden om de kachel mee aan te maken.

Offline Double12

  • Lid
Re: Karmic Koala Poster Ede, flyers en website!
« Reactie #19 Gepost op: 2009/10/18, 14:10:48 »
Mja, dan zit je er tenminste lekker warmpjes bij ;)

Offline Thijsg

  • Lid
Re: Karmic Koala Poster Ede, flyers en website!
« Reactie #20 Gepost op: 2009/10/18, 15:29:42 »
Ik twijfel nogal, voor wanneer moeten de flyers verspreid zijn?

Offline chaos7

  • Lid
Re: Karmic Koala Poster Ede, flyers en website!
« Reactie #21 Gepost op: 2009/10/18, 15:59:23 »
zo mailtje is er uit.

ik vindt het erg grappig, dat er een bedrijf als ictivity er ook op staat.
dat bedrijf levert aan ons bedrijf ondersteuning in de vorm van systeembeheer.
helaas staat alles bij ons op microsoft en ben ik het er niet mee eens hoe er gewerkt wordt maar dat is een ander punt van discussie.
het grappige is dat ik weet dat ictivity mensen kan leveren die linux ondersteuning leveren voor bedrijven, maar om hun naam op de flyer tegen te komen vindt ik wel heel erg grappig.
je zou die systeembeheerders onderling moeten horen, windows versus linux.
ik dwaal af.

ik ga mijn posters, als mailtje aankomt en het wordt opgestuurt inderdaad op de leestafel gooien bij mij in het bedrijf, heel brandweer nederland, politie en GHOR (geneeskundige dienst), komen bij ons over de vloer.
leven is wat je overkomt terwijl je andere plannen maakt

Offline TopGear

  • Forumteam
Re: Karmic Koala Poster Ede, flyers en website!
« Reactie #22 Gepost op: 2009/10/19, 17:42:01 »
Hee, misschien iets voor Emmen? En verder ook op de HCC dagen??

Re: Karmic Koala Poster Ede, flyers en website!
« Reactie #23 Gepost op: 2009/10/19, 18:03:21 »
Hee, misschien iets voor Emmen? En verder ook op de HCC dagen??
Goed idee! Er gaat een stapel flyers onderweg naar Maarten. :) En reken maar dat we op de HCC dagen flink gaan spammen met die flyers. :D

p.s. iedereen die heeft aangevraagd kan een dezer dagen een pakje flyers in de bus verwachten. Thx! :)

Wie volgt?
« Laatst bewerkt op: 2009/10/19, 18:04:59 door Thomas de Graaff »

Offline TopGear

  • Forumteam
Re: Karmic Koala Poster Ede, flyers en website!
« Reactie #24 Gepost op: 2009/10/19, 18:30:30 »
Ik heb ze besteld. Ook wat voor op het werk van vader's.