Ondersteuning > Foto-, video- en audiobewerking

Professionele fotoproductie op Ubuntu

<< < (11/12) > >>

jvecht:
Hoi Johan,

Je Gmail account en het bijhorende wachtwoord!

groet,

Just

Johan Joost:

--- Citaat van: jvecht op 2017/02/05, 22:22:13 ---Hoi Johan,

Je Gmail account en het bijhorende wachtwoord!

groet,

Just

--- Einde van citaat ---
Hoi Just,

Ok en wat moet ik dan met de Validatiefout in het voorbeeld?

jvecht:
Hoi Johan,

De vorige vraag pastte al niet erg bij het onderwerp en nu het wat verder gaat al helemaal niet. Maak er een apart onderwerp voor en vertel er bij wat voor formaat jouw video heeft, welke bestandsnaam en hoelang de speelduur is.

Speelt hij wel af op jouw eigen PC met bijvoorbeeld VLC? Ja? Druk dan op Ctrl-J en kopieer de tekst over de codecs naar je bericht. Dan weten we wat meer.

groet,

Just

Johan Joost:

--- Citaat van: jvecht op 2017/02/05, 23:36:34 ---Hoi Johan,

De vorige vraag pastte al niet erg bij het onderwerp en nu het wat verder gaat al helemaal niet. Maak er een apart onderwerp voor en vertel er bij wat voor formaat jouw video heeft, welke bestandsnaam en hoelang de speelduur is.

Speelt hij wel af op jouw eigen PC met bijvoorbeeld VLC? Ja? Druk dan op Ctrl-J en kopieer de tekst over de codecs naar je bericht. Dan weten we wat meer.

groet,

Just

--- Einde van citaat ---
Hallo Just,

De volgende keer zal ik een ander topic aanmaken, nu nog maar even voor het gemak hier.

De eerste keer had ik de video niet geexporteerd. Nu wel naar mp4. Gebruikersgegevens van Gmail zijn correct ingevoerd. Bestand niet het juiste formaat of wat kan het verder nog zijn?

De video speelt af in VLC. Wat bedoel je met ¨Druk dan op Ctrl-J en kopieer de tekst oever de codecs naar je bericht. Dan weten we wat meer.¨?

Groet, Joost

asilnevs:
Probeer je film eens te uploaden gewoon met Firefox via de YouTube website en niet via openshot.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie