Interactief > Algemeen
Stel jezelf voor (vervolg)
Tuk1961:
hahaha, leuk bericht.
Ik ben een man van 1961 en zit sinds afgelopen week met Ubuntu dat bevalt goed, Heb daar toe besloten omdat Windows veel fouten heeft en mij veel ergernis geeft. Nu heb ik een vraagje, heb Ubuntu geinstalleerd op een zo goed als lege harde schijf, maar het heeft maar 13 GB zou dat willen vergoten naar b.v. 80 is dat mogelijk of moet ik de boel opnieuw intalleren?
Probeer me aub in Jip en Janneke taal het e.e.a. uit te leggen....
groet Tonny
Kingdom:
Je zou een hardeschijf ernaast kunnen zetten: Echter zou ik voor een externe dan gaan.
Gymnasiast:
--- Citaat van: Tuk1961 op 2011/11/19, 20:07:11 ---hahaha, leuk bericht.
Ik ben een man van 1961 en zit sinds afgelopen week met Ubuntu dat bevalt goed, Heb daar toe besloten omdat Windows veel fouten heeft en mij veel ergernis geeft. Nu heb ik een vraagje, heb Ubuntu geinstalleerd op een zo goed als lege harde schijf, maar het heeft maar 13 GB zou dat willen vergoten naar b.v. 80 is dat mogelijk of moet ik de boel opnieuw intalleren?
Probeer me aub in Jip en Janneke taal het e.e.a. uit te leggen....
groet Tonny
--- Einde van citaat ---
Als je vanaf een cd opstart kun je de partitie waarop Ubuntu staat vergroten met behulp van het programma GParted. Maak wel eerst een backup!
Dutchhobbit:
Ik zou er een harde schijf op aan sluiten die je op de usb kan aansluiten.
En eerst gewoon zo ernaast gebruiken en als je dat bevalt, kun je het programma schijfgereedschap ook nog wel wel wat mee doen.
blackflag:
Hello,Ik ben blackflag,55 jaar oud en uit de buurt van antwerpen.
heb sinds enkele weken ubuntu 11.10 en probeer het beste er van te maken
binnen mijn limieten als newbie.
Ben blij dat ik nu officieel ben toegetreden bij de ubuntu gemeenschap.
Heb meteen al een vraagje;Hoe hou je interresante sites ter beschikking?
favorieten zoals bij windows zijn er niet dus hoe kan ik dit regelen?
Alvast bedankt.
Greetz,Blackflag.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie