Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Simon spraakherkenning  (gelezen 12030 keer)

Offline Mij

• Lid
Re: Simon spraakherkenning
« Reactie #25 Gepost op: 2009/02/01, 12:18:57 »
http://www.youtube.com/watch?v=x_9ImaiOISs
Hier is een duidelijk filmpje geplaatst hoe het werkt.
Zoals je kunt zien werkt het erg goed!

« Reactie #26 Gepost op: 2009/02/01, 12:33:53 »
Cool! Alleen kan 'ie nog geen hele zinnen herkenne. Dat zou pas cool zijn :-)

Offline Mij

• Lid
« Reactie #27 Gepost op: 2009/02/01, 12:54:33 »
Cool! Alleen kan 'ie nog geen hele zinnen herkenne. Dat zou pas cool zijn :-)
Zou wel mogelijk zijn met Julius, maar dan moet je ten eerste een heleboel trainen en daarnaast gaat de nauwkeurigheid best wel achteruit. Daarnaast zijn er bijna geen open source akoestische modellen van andere talen dan Engels beschikbaar. Zou wel leuk zijn als ze naast dit ook een optie hadden om spraak te herkennen inderdaad en dan het akoestisch model van http://voxforge.org pakken.

bedahr

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: 2009/02/01, 18:57:29 »
Hi!

First of all, I am sorry for posting in English but I just don't know any Dutch. I hope this is ok.

I am the developer behind simon and want to sincerely appologize for the inconvenience that my package caused to your installation.

It seems like there is something wrong with the dependency handling of the package as kbuildsycoca4 is not installed your system (it should be when the dependencies are fulfilled).

Btw, Hardy Heron is not supported (the program versions are just too old) but Intrepid Ibex is.

I will set up a clean Ubuntu 8.10 installation tomorrow and try again. If it is ok with you and the moderation of the forum I will edit this post with updates.

Thanks for testing and once again I am really sorry for all the problems the package caused.

Greetings,
bedahr

« Reactie #29 Gepost op: 2009/02/01, 21:07:34 »
Gedownload, geïnstalleerd de deb, opgestart, nu wil ik Simon instellen, krijg ik alleen een grijs scherm met wat knoppen die niet reageren. Iemand een oplossing?

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

« Reactie #30 Gepost op: 2009/02/01, 21:34:53 »
Hi!

First of all, I am sorry for posting in English but I just don't know any Dutch. I hope this is ok.

I am the developer behind simon and want to sincerely appologize for the inconvenience that my package caused to your installation.

It seems like there is something wrong with the dependency handling of the package as kbuildsycoca4 is not installed your system (it should be when the dependencies are fulfilled).

Btw, Hardy Heron is not supported (the program versions are just too old) but Intrepid Ibex is.

I will set up a clean Ubuntu 8.10 installation tomorrow and try again. If it is ok with you and the moderation of the forum I will edit this post with updates.

Thanks for testing and once again I am really sorry for all the problems the package caused.

Greetings,
bedahr

That's alright.

kbuildsycoca4 was installed :S But never mind, I use 8.10 now :)
But I don't think I will use Simon again till' it's out of beta, since the beta caused me so much trouble.

« Reactie #31 Gepost op: 2009/04/03, 22:04:54 »
We zitten nu bij 0.2 bèta 3, maar ik wacht nog steeds tot ie uit bèta komt, gezien de problemen die ik ermee heb gehad.

Offline Mij

• Lid
« Reactie #32 Gepost op: 2009/05/09, 11:59:29 »
Inmiddels is de eerste release candidate uit.
Het installeert nu wel goed. Er is op het eerste gezicht niet heel veel veranderd behalve dat er een aantal bugs zijn opgelost en er documentatie online staat. Daarnaast is het nu in samenwerking met het ministerie van verkeer innovatie en technologie van Duitsland.
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=190872