Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Iemand ook last van de bug waarbij de Ubuntu knop weg is bij Unity  (gelezen 1669 keer)

Offline vanadium

  • Lid
De bug was er, verdween, en is er sedert de laatste update terug: de Ubuntu knop is er niet. Geen groot gemis, maar een beetje vervelend wordt het wel als soms ook de venstercontroleknopjes (maximaliseren, minimaliseren, sluiten) van gemaximaliseerde toepassingen ontbreken. Dat blijkt te gebeuren omdat een bepaald onderdeel verkeerdelijk twee keer geladen wordt. Zijn er nog mensen die last hebben van deze bug?

Re: Iemand ook last van de bug waarbij de Ubuntu knop weg is bij Unity
« Reactie #1 Gepost op: 2011/04/26, 11:28:12 »
Geen kubussen aanzetten (dat was hetzelfde probleem dat een andere lid hier had).

Offline vanadium

  • Lid
Re: Iemand ook last van de bug waarbij de Ubuntu knop weg is bij Unity
« Reactie #2 Gepost op: 2011/04/26, 13:06:22 »
Aan kubussen heb ik mij nog niet gewaagd. "Desktop cube" staat afgevinkt in CCSM. Het is dus iets anders. Blijkbaar hebben niet zoveel mensen er last van.

Re: Iemand ook last van de bug waarbij de Ubuntu knop weg is bij Unity
« Reactie #3 Gepost op: 2011/04/26, 13:37:56 »
Ik zou zeggen: meld het op Launchpad.

Offline vanadium

  • Lid
Re: Iemand ook last van de bug waarbij de Ubuntu knop weg is bij Unity
« Reactie #4 Gepost op: 2011/04/27, 09:07:18 »
Het gaat over die bug: https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/unity/+bug/752807
Ook bij mij heeft het te maken met een tweede monitor: op mijn laptopscherm is het OK, op de aangekoppelde monitor niet.
Een workaround/oplossing is om in "Monitors" de optie "Same image in all monitors" uit te vinken.