Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: ext3grep [opgelost]  (gelezen 423 keer)

ext3grep [opgelost]
« Gepost op: 2013/05/01, 02:51:24 »
Goedemorgen,

Is er iemand hier die me verder kan helpen met ext3grep?
Het is ook mij overkomen dat ik bestanden heb verwijderd van mijn externe disk.
Foto´s en muziek voornamelijk. Muziek bestand is toch vrij groot. Ongeveer 190GB.

Heb al gezien via Diskdigger dat de bestanden er nog wel opstaan. Alleen met Diskdigger moet ik ze 1 voor 1 over zetten op mijn computer. Denk dat het teveel tijd gaat kosten.

Had op internet gelezen dat ext3grep een betere uitkomst is. Je kan dan hele blokken omzetten.
Nu snap ik alleen niet hoe het werkt met ext3grep. Ik heb het geprobeerd maar ben nog steeds geen ervaren iemand met terminal commando´s.

Is er iemand die met er mee kan helpen of die een betere oplossing weet?

Alvast bedankt,

Mario
« Laatst bewerkt op: 2013/05/07, 02:47:21 door Happy Wash »

Offline jan11000

  • Lid
Re: ext3grep
« Reactie #1 Gepost op: 2013/05/01, 05:44:22 »
Heb je testdisk al geprobeerd?

Re: ext3grep
« Reactie #2 Gepost op: 2013/05/07, 02:36:34 »
Jan bedankt voor je tip. Ik was mij aan het focussen op ext3grep maar Testdisk is gewoon top. Erg makkelijk. Heb bijna alles terug kunnen halen. Van de ongeveer 26.000 songs ben ik er maar ongeveer 36 kwijt.

Top Jan

ext3grep
« Reactie #3 Gepost op: 2013/05/07, 02:45:30 »
Goedemorgen,

Is er iemand hier die me verder kan helpen met ext3grep?
Het is ook mij overkomen dat ik bestanden heb verwijderd van mijn externe disk.
Foto´s en muziek voornamelijk. Muziek bestand is toch vrij groot. Ongeveer 190GB.

Heb al gezien via Diskdigger dat de bestanden er nog wel opstaan. Alleen met Diskdigger moet ik ze 1 voor 1 over zetten op mijn computer. Denk dat het teveel tijd gaat kosten.

Had op internet gelezen dat ext3grep een betere uitkomst is. Je kan dan hele blokken omzetten.
Nu snap ik alleen niet hoe het werkt met ext3grep. Ik heb het geprobeerd maar ben nog steeds geen ervaren iemand met terminal commando´s.

Is er iemand die met er mee kan helpen of die een betere oplossing weet?

Alvast bedankt,

Mario
« Laatst bewerkt op: 2013/05/07, 02:49:16 door Happy Wash »