Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: printerprobleem  (gelezen 1313 keer)

Offline J.C.Heij

  • Lid
printerprobleem
« Gepost op: 2018/04/09, 16:35:52 »
Ik probeer al uren uw site tebegrijpen, maar helaas, als je digibeet bent komt je er nergens doorheen. heel erg!!!
ik heb Linux 18 (ik denk helaas) aangeschaft en dacht goede ondersteuning te krijgen van de hr. Just Vecht, maar die stuurt maar naar de site. (waar ik dus mijn bericht niet geplaatst kan krijgen.)
Ik heb twee printers; Brother MFC-J480DW en een Brother MFC-68-CN. de nieuwe print, al duurt het lang voordat de opdracht printen is doorgekomen. de tweede print niet, alhoewel die volgens mij goed is aangesloten. Raar is dat de bij de eerste het display wel even oplicht, maar er gebeurt verder niks.  Wie kan mij nu echt helpen.?
vriendelijke groet,
John Heij
Berkel en Rodenrijs


Offline DeBaas

  • Lid
Re: printerprobleem
« Reactie #1 Gepost op: 2018/04/09, 17:06:25 »
De Driver Install Tool (.deb) gedownload?
http://support.brother.com/g/b/downloadlist.aspx?c=us&lang=en&prod=mfcj480dw_us_eu_as&os=128

Vanuit de Download map opstarten middels muisklik(ken).


Ik beantwoord GEEN hulpvragen via PB en/of MAIL

Re: printerprobleem
« Reactie #2 Gepost op: 2018/04/20, 09:39:45 »
Ik had iets soortgelijks aan de hand. Van alles geprobeerd. Niks hielp. Op YouTube vond ik een filmpje over hoe het probleem aan te pakken.

Ga eens naar programmabeheer en zoek op printers. Selecteer uit de lijst jouw printer. Installeer en je bent klaar. Bij mij werkte dat tenminste.

Heisenberg.

swake

  • Gast
Re: printerprobleem
« Reactie #3 Gepost op: 2018/04/20, 13:49:21 »
Hoe word hiermee geprint ?
Lokaal of via draadloos netwerk .

Frederik

  • Gast
Re: printerprobleem
« Reactie #4 Gepost op: 2018/04/23, 20:35:39 »
Volg nauwgezet het stappenplan (zie de bijlage en met grote dank aan forumlid Pjotr) en uw printer loopt probleemloos.

Offline aartje

  • Lid
Re: printerprobleem
« Reactie #5 Gepost op: 2018/04/24, 07:57:19 »
De TS heeft al 2 weken niet gereageerd, dus zinloos om hier nog op te antwoorden.

Frederik

  • Gast
Re: printerprobleem
« Reactie #6 Gepost op: 2018/04/24, 15:56:45 »
Ik was al eerder vertrokken vanwege dit soort negatieve reacties, maar zo nu en denk lees ik nog even -niet ingelogd- mee en bij deze vraag dacht ik, vooruit ik geef even een hint.
Dit was mijn laatste bijdrage voor dit forum.

Offline aartje

  • Lid
Re: printerprobleem
« Reactie #7 Gepost op: 2018/04/24, 17:03:54 »
Ik was al eerder vertrokken vanwege dit soort negatieve reacties, maar zo nu en denk lees ik nog even -niet ingelogd- mee en bij deze vraag dacht ik, vooruit ik geef even een hint.
Dit was mijn laatste bijdrage voor dit forum.
@frederik : Ik reageerde alleen maar en niet op jou omdat ik het niet erg netjes van de topic-starter vindt dat hij
na een vraag gesteld te hebben en er reacties  geweest zijn met vragen daarbij van mensen (zoals jij), die de moeite
nemen om te helpen, dat de topic-starter er niet op reageert. Ik begrijp niet waar het probleem voor jou ligt. :|

Re: printerprobleem
« Reactie #8 Gepost op: 2018/05/02, 12:08:03 »
De TS heeft al 2 weken niet gereageerd, dus zinloos om hier nog op te antwoorden.

TS kan misschien ziek zijn of zo? Of kan niet dagelijks met zijn PC bezig zijn... Ik vind jouw antwoord een beetje kort door de bocht. Ik kom ook niet dagelijks op dit forum.