Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: flash probleem op 1 site  (gelezen 768 keer)

flash probleem op 1 site
« Gepost op: 2008/07/16, 20:27:09 »
Ik heb nog nooit echt problemen gehad met flash, behalve dat heel af en toe firefox eens crasht op youtube. Nu is er 1 site, of toch de enigste die ik ben tegengekomen, waar ik merk dat het niet werkt zoals het zou moeten.

www.fotografiedebby.be

Bij "Gallery" zou er als ge op een foto klikt, een nieuw tabblad moeten openen met een gallerij, maar dat komt er dus niet.

Is dit bij iedereen zo? Zoja, ligt dit dan gewoon aan de flash player voor linux? Of kan het ook zijn dat de site "verkeerd" is gemaakt (ken niks van flash-websites)?

Offline joop905

  • Lid
flash probleem op 1 site
« Reactie #1 Gepost op: 2008/07/16, 20:30:54 »
bij werkt het ook niet.

Offline Tom

  • Lid
flash probleem op 1 site
« Reactie #2 Gepost op: 2008/07/16, 20:32:27 »
Bij mij komt er ook niks , krijg wel bij elke foto een bijkomend bericht...FF heeft een pop up venster voorkomen.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Duckie

  • Lid
flash probleem op 1 site
« Reactie #3 Gepost op: 2008/07/16, 20:39:18 »
Geen nieuw tabblad maar wel een nieuw venster. Ik gebruik overigens Opera.
Werkt dus wel. Misschien de popup blokkering uitschakelen?

edit:
Ook nog even getest onder Firefox 3. Werkt ook prima.
____________________________________________

flash probleem op 1 site
« Reactie #4 Gepost op: 2008/07/16, 20:52:48 »
Werkt bij mij als een zonnetje... :)

En dit is een kale ubuntu op een Pentium3 met enkel ubuntu-restricted-extras geïnstalleerd en de rest van de multimedia-handleiding...

Misschien Javascript "enablen" ?
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

flash probleem op 1 site
« Reactie #5 Gepost op: 2008/07/16, 21:12:05 »
Firefox blokkeerde dus wel degelijk een popup. Even de site bij de vertrouwelijke sites gezet en nu werkt het wel. Ik had hier alleen niet aan gedacht omdat ik normaal een keuze moet maken of ik popups wil toestaan van deze site enzoverder, iedereen kent het wel, alleen bij die site niet.