Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: venster van webcam in amsn en geluiden afspelen als ik online kom  (gelezen 738 keer)

Offline noel2

  • Lid
Hoi ,als ik praat met iemand op amsn die een webcam heeft,wordt het venster van de webcam geminimaliseerd telkens ik iets wil intypen,ambetant ,heeft er iemand een oplossing.kan je ook een beltoon of zoiets instellen wanneer je online komt zodat degene waarmee je wil chatten hoort dat je er bent ?

Offline MataS

  • Lid
venster van webcam in amsn en geluiden afspelen als ik online kom
« Reactie #1 Gepost op: 2008/09/17, 20:33:47 »
Ik heb helaas geen ervaring met webcams en amsn. Als de ander een beltoon oid wil horen als jij online komt moet degene met wie je wilt chatten zelf een beltoon instellen.
Via amsn werkt dat als volgt: Acount=>Voorkeuren, tab Weergave daar onderaan "Geluid afspelen wanneer contacten zich aanmelden of een bericht verzenden" aanvinken.
Je kunt daarna ook nog per persoon een ander geluid instellen door rechts te klikken op de contactpersoon (in de contactpersonenlijst) en dan op Eigenschappen. Daar kun je onder tabblat Alarmgeluid een geluidsbestand kiezen.

Volgens mij kan dat ook via Windows Live Messenger, maar ik weet niet hoe dat werkt.

Offline noel2

  • Lid
venster van webcam in amsn en geluiden afspelen als ik online kom
« Reactie #2 Gepost op: 2008/09/18, 12:07:47 »
hoi bedankt hoor,zal dat vandaag eens uittesten