Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: DNLA tv  (gelezen 3788 keer)

DNLA tv
« Gepost op: 2010/10/17, 08:55:41 »
Hallo,
Ik heb een nieuw tv toestel besteld ( Sharp LC40LE820) die blijkbaar een DNLA-functie aan boord heeft. Volgens m'n zoektocht op google heeft dit iets te maken met het thuisnetwerk. Je zou dus het tv toestel met een netwerkkabel kunnen verbinden met je thuisnetwerk. Kan iemand me daar iets meer uitleg over geven. Bedankt alvast ;)
dierenliefde is onvoorwaardeljk, dierenleed ten zeerste verwerpelijk

Offline joop905

  • Lid
Re: DNLA tv
« Reactie #1 Gepost op: 2010/10/17, 09:07:42 »
Kom dit tegen:
It's easy enough. Just plug your ethernet cable* into the ethernet terminal on the back of the TV. Press the AQUOS NET button on the LC-40LE820 remote until the home page appears, and you'll be screaming out What are, things that make me a winner!

*Ethernet cable sold separately. Also requires broadband internet service. Broadband internet service sold separately — through your local internet provider. Once you have the ethernet cable and the internet service, then it's really easy to access AQUOS Net. Without those two items, it's going to, well, it's not going to happen.


Bron: http://www.vanns.com/shop/servlet/item/accessories/462635493/sharp-lc40le820

rj

Offline Drummies

  • Lid
Re: DNLA tv
« Reactie #2 Gepost op: 2010/10/17, 09:08:54 »
Misschien heb je iets aan dit PDF-document,wilde deze als bijlage meesturen maar bestand is te groot,kijk anders zelf even bij DLNA White paper
dlna roadmap
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

Re: DNLA tv
« Reactie #3 Gepost op: 2010/10/17, 09:29:12 »
Bedankt voor de info. Ga het bekijken. Zal wss weer MS gerelateerd zijn, dus uitzoeken hoe het met ubuntu kan ;)
dierenliefde is onvoorwaardeljk, dierenleed ten zeerste verwerpelijk

Offline ptb

  • Lid
Re: DNLA tv
« Reactie #4 Gepost op: 2010/11/21, 01:42:53 »
Hier vond ik nog wat:
http://www.rbgrn.net/content/21-how-to-choose-dlna-media-server-windows-mac-os-x-or-linux
Heb zelf ook zo'n tv en moet er nog induiken hoe het allemaal werkt.