Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: kan driver draadloos niet installeren  (gelezen 5304 keer)

Offline Anna

  • Lid
Re: kan driver draadloos niet installeren
« Reactie #25 Gepost op: 2014/02/25, 14:15:47 »
Je moet het iso-bestand ook helemaal niet openen, maar met ISO Recorder op een DVD branden..... Zie voor een handleiding de webkoppeling in mijn eerdere bericht. En je kunt die DVD natuurlijk ook gewoon even op een andere PC branden, als ISO Recorder niet wil installeren op je flap.  :)

Verder kan het geen kwaad om het BIOS bij te werken naar de "nieuwste" versie voor je flaptop:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/previousVersions?softwareitem=ob-43515-1&cc=nl&dlc=nl&lc=nl&os=228&product=1101446&sw_lang=

Pak de nieuwste, dus F.27. Je hebt nu nog F.06.

Hartelijk dank voor al je goede hulp. Ik was al op mijn gecrashte hoofd-laptop bezig met ISO recorder te downloaden.  Deze computer start 8 van de 10 keer niet meer op, maar soms wel.
In denk dat ik er uiteindelijk wel uitkom. Ik heb weer een hoop geleerd. Ik wist ook niet dat ik binnen Ubuntu met Brasero hetzelfde (CD branden) kan doen.

Anna

Mogelijk krijg je dan alsnog de optie voor opstart vanaf USB. Maar goed, als je een DVD brandt *op de juiste manier*, dan heb je die USB-opstartoptie waarschijnlijk niet eens nodig.

Re: kan driver draadloos niet installeren
« Reactie #26 Gepost op: 2014/03/08, 17:46:44 »
Onlangs heb ik een Acer Aspire 5100 met zo'n berucht Broadcom B43 kaartje aan de praat gekregen.
Kijk ook eens naar dit draadje
Misschien heb je er wat aan.