Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Opgelost-Afbeeldingen foetsie!  (gelezen 813 keer)

Opgelost-Afbeeldingen foetsie!
« Gepost op: 2012/04/15, 00:32:57 »
Ik wou de afbeeldingen die in deze map staan,kopieren naar de map in windows op een dual boot pc.Zodat ik ook in windows de nieuwste afbeeldingen als bureauachtergrond kan hebben.dus schuiven naar de afbeeldingenmap in windows en ze zaten er in.De afbeeldingen in de map in ubuntu naar de prullenbak.In de prullenbak gekeken en alles kon weg,dus hup weg!Ga ik terug naar de map in windows,en toen waren alle nieuwe afbeeldingen weg!En dus ook in Ubuntu alles weg!Hoe kan dit en kan ik dat nog op de een of andere manier terug halen??

Ubuntu 10.04.plus alle updates gehad...Opgelost!
« Laatst bewerkt op: 2012/04/15, 18:41:12 door Lowlands »
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

Re: Afbeeldingen foetsie!
« Reactie #1 Gepost op: 2012/04/15, 09:25:24 »
Vermoedelijk heb je snelkoppelingen gemaakt naar de afbeeldingen.
En niet echt de afbeeldingen gekopieerd.
Als dan het origineel verdwijnt gaat ook de snelkoppeling weg.

Nadeel van Linux is dat als je iets weggooit het ook echt weg is, en eigenlijk niet terug te halen is.
Ik zeg eigenlijk want met bepaalde programma's kan je wel iets terug halen van de harddisk.

Stel je wilt in de toekomst toch de zaken weggooien na het kopiƫren kan je beter voor verplaatsen kiezen.
Scheelt achteraf ook weer een extra handeling.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Microsoft geeft je een raam, Linux geeft je een heel huis :D

Re: Afbeeldingen foetsie!
« Reactie #2 Gepost op: 2012/04/15, 12:13:17 »
Hoe kan je nou snelkoppelingen maken als je afbeeldingen selecteert met je muis in de ene map en ze verschuift naar een andere map??
En die map zit op dezelfde harddisk,alleen in een andere partitie?

Maar het is al weer "opgelost"!Na een herstart vanmorgen van de PC waren ze er weer!Waar zijn ze gebleven in die tusstijd is voor mij een raadsel,ergens tussen hemel en aarde???
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

Re: Afbeeldingen foetsie!
« Reactie #3 Gepost op: 2012/04/15, 13:22:06 »
Hehe!Het was in Ubuntu hoor,ben niet in windows geweest,alleen maar de afbeeldingenmap! :laugh:
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.