Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Software om huis in te delen  (gelezen 1554 keer)

Offline vis

  • Lid
Software om huis in te delen
« Gepost op: 2007/10/08, 13:22:53 »
Hallo,

Weet iemand een goed programma om een huis op schaal te maken en dan alle banken, stoelen en tafels ook in schaal te zetten en er dan mee te schuiven?

Vis

Software om huis in te delen
« Reactie #1 Gepost op: 2007/10/08, 14:00:15 »
http://www.floorplanner.com/pages/een-floorplanner-van-je-eigen-huis/?source=250407FPnl&gclid=CI6hqtCf_44CFQdtMAodgwclvw

Zoiets? Ze hebben vast bij de BBC ook wel wat. dit Britten zijn gek op dit soort dingen.
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Offline vis

  • Lid
Software om huis in te delen
« Reactie #2 Gepost op: 2007/10/08, 14:08:51 »
Dit zoek ik inderdaad. Ik ga er even mee stoeien.

Bedankt.

Offline vis

  • Lid
Software om huis in te delen
« Reactie #3 Gepost op: 2007/10/21, 19:50:58 »
Ik heb al aardig wat gestoeid met bovenstaande link. Ik ben toch opzoek naar een offline applicatie, zodat ik dit beter kan uitwisselen met andere Linux gebruikers. Is er nog iemand die een programma weet? In het ergste geval onder wine.

Alvast bedankt,

Vis

Offline vis

  • Lid
Software om huis in te delen
« Reactie #4 Gepost op: 2007/10/22, 13:14:46 »
Kent iemand een goed tekenprogramma om het anders te realiseren? Dus dat ik alles op schaal kan tekenen? Ik dacht zelf misschien aan Inkscape, maar weet iemand of je hierbij ook een raster kan instellen?

Software om huis in te delen
« Reactie #5 Gepost op: 2007/10/22, 13:27:21 »
als ge dan echt wilt beginnen tekenen, gebruik dan een cad programma...qcad of iets dergelijks...

Offline vis

  • Lid
Software om huis in te delen
« Reactie #6 Gepost op: 2007/10/22, 13:36:22 »
Ziet er opzich niet verkeerd uit... Ik hou deze iig even ingedachten, misschien zijn er nog alternatieven?

Vis