hallo iedereen!
daar gaan we dan:
ik heb lenovo gebeld, en alles uitgelegd, waarna ik doorgeschakeld word naar een andere afdeling.
deze verteld me dat ze in nederland geen echte helpdesk hebben, dus krijg ik een ander nummer van ze, waar misschien mensen er meer verstand van hebben (degen die ik aan de telefoon had had er nog nooit van gehoord)
daarna dus dat nummer gebeld.
dit blijkt dus een reparatie service te zijn. na uitgelegd te hebben dat ik nog geen laptop gekocht heb, wordt mij verteld dat ik dan naar de winkel moet gaan waarbij ik de laptop wil kopen, en dan aan hen vragen waar zij de laptop's van lenovo inkopen.
van dat punt zou ik dan het geld terug krijgen.
ze gezegd zo gedaan.
ik bel naar TechDepot, en krijg dezelfde man aan de lijn die ik vorige week ook al had. hij is zelf ook fan van ubuntu (zit ook op dit forum
), en is erg open / duidelijk over hoe het ongeveer zit.
hij verteld me dat dit waarschijnlijk weinig op gaat leveren, maar het nog wel zal uitzoeken en dan naar me mailt.
ik was al bang voor deze vicieuze cirkel, maar helaas. het gebeurt toch....
beide bedrijven die ik gebeld heb hebben nog nooit zo'n zaak als deze gehad (voor zover ik hoorde dan
), dus dit wordt nog lekker aankl*ten...
groet,
dex