Excuus, als deze vraag al eerder beantwoord is. Mijn zoekactie leverde niets op. Wijs me op een eerder topic en ik zal daar eerst gaan verder zoeken.
Een maand of vier geleden heb ik 7.10 geïnstalleerd in een voor vista geprepareerde laptop: geen punt, ging allemaal goed. Mijn Ubuntu werkt echter nu niet goed meer (vierkantjes ipv letters), dus leek me dit een mooie aanleiding 8.04.1 te Installeren.
Ik kan echter geen goede handleiding voor de upgrade vinden, alleen voor een nieuwe installatie binnen Vista. Mijn partities zijn al gemaakt, ik wil alleen graag op de partitie waar mijn 7.10 staat met een verse installatie van 8.04.1 overschrijven. Wellicht maak ik het moeilijker dan het is (zou mooi zijn), aangezien ik echter bang ben met partities te gaan 'knoeien' stel ik de vraag hier. Kan iemand mij op een handleiding wijzen waar ik mijn upgrade kan doen, dan wel vertellen welke stappen ik moet overslaan/toevoegen in relatie tot de handleiding voor installatie (zie hieronder)
http://wiki.ubuntu-nl.org/InstallatieDualBootMijn huidige Ubuntu werkt niet meer goed, dus aanwijzingen voor handelingen binnen Ubuntu leveren weinig op.
bedankt.