David Blaszyk
Lid
|
 |
Antwoord #15, 2009/07/07, 20:27:29 |
|
*Kijkt naar Gijs* De voor- en achternaam van de email adres lijken sprekend op van een (ex)medeleerling van mijn school.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Double12
Web team
|
 |
Antwoord #16, 2009/07/07, 20:31:49 |
|
*Kijkt naar Gijs* De voor- en achternaam van de email adres lijken sprekend op van een (ex)medeleerling van mijn school.
Alleen is Gijs 3x zo oud als die medeleerling van jou schat ik.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
David Blaszyk
Lid
|
 |
Antwoord #17, 2009/07/07, 20:34:01 |
|
Gijs de Wolff, 18 jaar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gijsbert
Lid
|
 |
Antwoord #18, 2009/07/07, 20:54:05 |
|
Als je in mijn profiel kijkt, dan is hij 2,777777778 x zo jong, dus afgerond 3x.
|
|
|
|
|
|
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.Aan dit bericht en bovenstaande bericht, eventuele foto's,link(s), avatar of wat dan ook kunnen geen rechten of plichten ontleend worden.[size]
|
|
|
David Blaszyk
Lid
|
 |
Antwoord #19, 2009/07/08, 09:57:48 |
|
Ik zie het. O, en trouwens, de laatste regel van je signature is duidelijk te zien met Konqueror.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gijsbert
Lid
|
 |
Antwoord #20, 2009/07/08, 10:09:34 |
|
O ja 
|
|
|
|
|
|
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.Aan dit bericht en bovenstaande bericht, eventuele foto's,link(s), avatar of wat dan ook kunnen geen rechten of plichten ontleend worden.[size]
|
|
|
David Blaszyk
Lid
|
 |
Antwoord #21, 2009/07/08, 19:40:24 |
|
Ja, en ik kan het weten. Ik heb gisteren met Konqueror gewerkt op school.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Double12
Web team
|
 |
Antwoord #22, 2009/07/11, 18:34:25 |
|
Iedereen mag zijn ideeen voor de stand (of voor de dag in het algemeen) onder het kopje Ideeen op de wiki-pagina zetten. http://wiki.ubuntu-nl.org/community/SFD2009DenHaag(sorry voor geen trema, ik moet mijn dead keys nog instellen op Debian  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peter
Lid
|
 |
Antwoord #23, 2009/07/11, 20:54:38 |
|
Even over die dead keys: altijd al de indeling "alternative international" gebruikt. Werkt ook prima, ik weet niet waarom die zo weinig lijkt te worden gebruikt hier. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thomas de Graaff
Lid
|
 |
Antwoord #25, 2009/07/12, 09:58:03 |
|
Een wild idee voor de Software Freedom Day....
Informeren of er een politicus geïnteresseerd is om mee te doen met een actie om open software onder de aandacht te brengen middels een petitie (wellicht een kamerlid van de SP). Vervolgens een online petitie opzetten. Bijvoorbeeld een petitie waarin gevraagd wordt om het recht voor deelnemers aan het onderwijs in Nederland om waar mogelijk open software te mogen gebruiken. Onderwijsinstellingen mogen niet eisen van leerlingen gesloten softwareproducten te gebruiken waar open alternatieven zijn. Op de Software Freedom Day in Den Haag kan dan deze petitie met een lijst van ondertekenden uitgereikt worden aan de politiek (de politicus die mee wil doen aan de actie). Als het even kan natuurlijk de media op de hoogte brengen zodat het gebeuren onder aandacht van een zo groot mogelijk publiek komt.
Om zo'n petitie door veel mensen ondertekend te laten worden zal er wel wat werk verzet moeten worden om deze onder de aandacht te brengen denk ik.
Is dat wat?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pjotr
Lid
|
 |
Antwoord #26, 2009/07/12, 10:39:37 |
|
Een wild idee voor de Software Freedom Day....
Informeren of er een politicus geïnteresseerd is om mee te doen met een actie om open software onder de aandacht te brengen middels een petitie (wellicht een kamerlid van de SP). Vervolgens een online petitie opzetten. Bijvoorbeeld een petitie waarin gevraagd wordt om het recht voor deelnemers aan het onderwijs in Nederland om waar mogelijk open software te mogen gebruiken. Onderwijsinstellingen mogen niet eisen van leerlingen gesloten softwareproducten te gebruiken waar open alternatieven zijn. Op de Software Freedom Day in Den Haag kan dan deze petitie met een lijst van ondertekenden uitgereikt worden aan de politiek (de politicus die mee wil doen aan de actie). Als het even kan natuurlijk de media op de hoogte brengen zodat het gebeuren onder aandacht van een zo groot mogelijk publiek komt.
Om zo'n petitie door veel mensen ondertekend te laten worden zal er wel wat werk verzet moeten worden om deze onder de aandacht te brengen denk ik.
Is dat wat?
+1 Uitstekend idee.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
laacque
Lid
|
 |
Antwoord #27, 2009/07/12, 11:34:01 |
|
Doet de naam Arda Gerkens nog belletjes rinkelen? Is ooit spreker geweest op de 1e releaseparty in Hilversum.
|
|
|
|
|
|
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?
|
|
|
Double12
Web team
|
 |
Antwoord #28, 2009/07/12, 11:49:48 |
|
Lijkt me een goed idee. Bedenk wel dat dit een redelijk kleinschalig evenement is...maar misschien kunnen we het hiermee juist wat grootschaliger maken...  We moeten natuurlijk niet voor de gelegenheid een petitie verzinnen om maar een petitie te hebben, maar iets wat we toch al onder de aandacht wilden brengen. Laten we het idee hier even uitkristalliseren tot een uitgewerkt plan, dan kunnen we het daarna verder overleggen met ClubNix, zij organiseren tenslotte het evenement.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Double12
Web team
|