Voor hulp bij en discussie over
Ubuntu
Kubuntu
Edubuntu
Xubuntu
Je bent niet ingelogd.
Mss een leuk idee om hier te laten weten wat je zonet hebt gekocht, Linux-gerelateerd of niet 
De mijne zijn alvast:
Een nieuwe case voor mijn pc 
En een Logitech LX-3 (was men draadloos setje beu, ik wil geen batterijen meer vervangen
)
Laat maar horen 
ik heb net mijn nieuwe pinpas afgehaald bij de postbank
mooie case zeg!!!!
ik heb een laptop, kun je niet egt veel an veranderen 
Mn laatste aanwinst is een 2ehands PowerMac G4.
Ben van de week lekker bezig geweest:
- digitale camera
- 160 gig externe HD
- mac-mini
- 1 Gig extra geheugen voor mijn laptop.
ps. dit is *niet* een gemiddelde week.
Voor volgende week staat:
- all-in-one printer
- oakley Juliet ( ja, ja, weet dat het een dames bril is maar beter als Romeo)
En begin maart:
- openmoko (eerste echte opensource linux telefoon)
Voor mij staat nog een nieuw toetsenbord, maar ik ben nog aan het vergelijken
(reviews lezen, ...)
PS: die case was nochtans maar 65 euro 
Laatst bewerkt door Snobke (24-02-2007 19:37:23)
Hm, Snobke, mooie case!! Maar ik heb niets digitaals gekocht de laatste tijd. Wel een volkomen analoge jurk voor speciale - ahum - gelegenheden:
Aline: de aankoop moet niets met computers te maken hebben hoor 
Mooie jurk trouwens! Ben jij dat?
Snobke schreef:
Aline: de aankoop moet niets met computers te maken hebben hoor
Mooie jurk trouwens! Ben jij dat?
Dank je. Nee, dat is mijn zus Hanja. Die doet modelwerk. Zo kwamen we ook op die jurk. Zij is donker, ik ben blond.
raydekok schreef:
nooit gedacht dat mooie dames her zouden rondhangen.
Mijn zus hangt hier ook niet rond, voor haar is Ubuntu waarschijnlijk een Zuid-Afrikaans modebedrijf. 
Nee, ik kan niet anders zeggen, IK ben de nerd van de familie. Nou ja, valt ook wel weer mee.
Ik wou net hetzelfde zeggen als raydekok 
raydekok schreef:
nooit gedacht dat mooie dames her zouden rondhangen.
Ubuntu discrimineert niet hoor.
Waarom moet je lelijk zijn om met Linux te willen werken?
Je mag wel niet lui zijn bij Linux want de meeste mensen die ik ken willen Linux wel hebben maar schrikken ervoor dat ze alles opnieuw moeten leren.
bartek schreef:
Nou, ik heb nooit de indruk gekregen dat ik lelijk ben
Maar mijn zus is wel de schoonheid van de familie en ik het slimmere jongere zusje. De combinatie die vreemd gevonden wordt is eerder vrouw en liefde voor exact / techniek.
bartek schreef:
Je mag wel niet lui zijn bij Linux want de meeste mensen die ik ken willen Linux wel hebben maar schrikken ervoor dat ze alles opnieuw moeten leren.
Lui is 'bad', maar: vind je dat laatste echt, ik bedoel dat mensen met Linux alles opnieuw moeten leren? Ik heb nu ervaring met Apple, Unix / Linux en Windows en ik vind dat de grafische werkomgeving / desktops steeds meer dezelfde kant uitgaan.
Op dieper technisch niveau is het verschil er wel, denk ik.
Laatst bewerkt door Aline (24-02-2007 21:36:39)
Aline schreef:
bartek schreef:
Nou, ik heb nooit de indruk gekregen dat ik lelijk ben
Maar mijn zus is wel de schoonheid van de familie en ik het slimmere jongere zusje. De combinatie die vreemd gevonden wordt is eerder vrouw en liefde voor exact / techniek.
bartek schreef:
Lui is 'bad', maar: vind je dat laatste echt, ik bedoel dat mensen met Linux alles opnieuw moeten leren? Ik heb nu ervaring met Apple, Unix / Linux en Windows en ik vind dat de grafische werkomgeving / desktops steeds meer dezelfde kant uitgaan.
Op dieper technisch niveau is het verschil er wel, denk ik.
Standaard probleem met vrouwen en techniek. Onze buurvrouw is ook erg handig. Zij had zelf de vijver gemetselt. Iemand (die zelfs gezien had dat zij aan het metselen was) zij tegen haar: "Dat heeft je man toch weer leuk voor je gedaan". Zolang mannen (en zelfs vrouwen!!!) zo reageren komen we natuurlijk geen steek verder...
Aline schreef:
De combinatie die vreemd gevonden wordt is eerder vrouw en liefde voor exact / techniek.
Ik wil een relatie met iemand als jou
zo'n vrouwen begrijpen me tenminste, en vinden me niet voor het minste een "nerd" of "iemand zonder leven" 
Nu ja, ik sta boven die commentaren...
Vandaag in Maastricht schoenen gekocht van dit merk:
http://www.gommus.it/menucollection.asp
@ Aline: De meeste die ik ken hebben er 2 jaar over moeten doen voor ze Windows begrepen (Ja ik hoor u denken ... Belgen hé ...
), Linux heeft hier nog steeds de naam voor nerds te zijn. (Hoewel dat de laatste 2 jaar niet meer zo is) Vandaar dat mensen 't zelfs niet willen proberen.
Al moet ik zeggen dat ik er toch reeds 8 heb overtuigd
.
bartek schreef:
He, eindelijk iets 'on topic ', LOL
bartek schreef:
@ Aline: De meeste die ik ken hebben er 2 jaar over moeten doen voor ze Windows begrepen (Ja ik hoor u denken ... Belgen hé ...
), Linux heeft hier nog steeds de naam voor nerds te zijn. (Hoewel dat de laatste 2 jaar niet meer zo is) Vandaar dat mensen 't zelfs niet willen proberen.
Nou, dat van die Belgen hoor je me echt niet denken. Kijk maar eens naar jullie bijdragen hier, echt fantastisch.
Het is hier in Nederland niet zo anders, vermoed ik. Ooit de cijfers van het gebruik van Firefox gezien in Europa? Nederland sjokte met 11% achteraan. Achterlijk land, denk ik dan.
Snobke schreef:
Aline schreef:
De combinatie die vreemd gevonden wordt is eerder vrouw en liefde voor exact / techniek.
Ik wil een relatie met iemand als jou
zo'n vrouwen begrijpen me tenminste, en vinden me niet voor het minste een "nerd" of "iemand zonder leven"
Het praat in ieder geval een stuk gemakkelijker
We moeten echter wel blijven snappen dat een relatie met iemand wat moeilijk is als hij of zij zich niet van het beeldscherm weet los te maken. Toch? Seks met iemand die met zijn hoofd bij een Python-programma zit, is het ook niet helemaal, kan ik je uit ervaring vertellen.
Het was ook maar een grapje hoor
maar je hebt wel gelijk 
bartek schreef:
Allez, Bartek, die webstek doet het alleen onder Internet Explorer! Ik zou die schoenen acuut gaan terugbrengen, als ik jou was...... :-)
pjotr123 schreef:
bartek schreef:
http://www.gommus.it/menucollection.aspAllez, Bartek, die webstek doet het alleen onder Internet Explorer! Ik zou die schoenen acuut gaan terugbrengen, als ik jou was...... :-)
LOL!!
pjotr123 schreef:
bartek schreef:
http://www.gommus.it/menucollection.aspAllez, Bartek, die webstek doet het alleen onder Internet Explorer! Ik zou die schoenen acuut gaan terugbrengen, als ik jou was...... :-)
wel nee, die link laat geweldige schoenen zien, in Edgy-firefox.
alleen het laat je niet doorstappen/door de pagina's wandelen/etc.
these shoes are def. not made for walking.....
Ubuntero van de maand - Juli 2008 - Stani
01-07-2008
Ubuntero van de maand - Juni 2008 - SeySayux
01-06-2008
Ubuntero van de maand - Mei 2008 - Laacque
01-05-2008
Ooievaar brengt “Ruige Reiger”!
24-04-2008
Hardy Release Parties 2008
15-04-2008
Ubuntu demonstratie 19 april a.s. in Apeldoorn
10-04-2008