Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Zomaar uitgelogt  (gelezen 2750 keer)

Jeej

  • Gast
Zomaar uitgelogt
« Gepost op: 2007/01/02, 13:21:22 »
Hoi,

Ik heb hier ubuntu edgy draaien, met xfce. Ik vind dit echt heerlijk werken, veel beter dan die win2k doos van mij. Het enige vervelende is dat ik nu nog wel eens uitgelogt wordt, zomaar.
Geen schermbeveliging ofzo, nee, de pc sluit af en gaat naar het inlog scherm. Ik vind dit niet zo prettig, weet iemand wat hier mis is?

Met vriendelijke groet,
Jeej.
(Volgens mij moet dit hier, maar het kan ook config zijn, maar dat weet ik niet, ik ben iig een beginner.)

Zomaar uitgelogt
« Reactie #1 Gepost op: 2007/01/02, 13:22:59 »
Geef eens wat systeem specificaties?

Offline siegi

  • Lid
Zomaar uitgelogt
« Reactie #2 Gepost op: 2007/01/02, 14:14:44 »
Ben je al bezig geweest met beryl en toestanden?  want dan kan zoiets gebeuren omdat dit heel experimentele software.  
Als je niet weet over wat ik spreek dan ben je er niet mee bezig geweest :)

Het is echt gewoon zonder reden of bv als je programma in fullscreen wil zetten ofzow.

Jeej

  • Gast
Zomaar uitgelogt
« Reactie #3 Gepost op: 2007/01/02, 14:49:10 »
Citaat van: CORVUS_CORAX
Geef eens wat systeem specificaties?
Ik draai Ubuntu 6.06 LTS (ja, daar staat edgy, maar dat klopt niet) met xfce.
Dat draai ik op een IBM Netvista 6568 RBG, daarin zit:
PIII 1 Ghrz.
4,7 gb hd'tje.
192 mb geheugen
En alles (netwerk, video, geluid) zit onboard.
Als je iets mist moet je effe roepen... Dan kijk ik nog wel effe.

Citaat van: siegi
Ben je al bezig geweest met beryl en toestanden?
Volgens mij is dat iets te zwaar voor dit pc'tje ;-)

Citaat van: siegi
Het is echt gewoon zonder reden of bv als je programma in fullscreen wil zetten ofzow.