Voor hulp bij en discussie over
Ubuntu
Kubuntu
Edubuntu
Xubuntu
Je bent niet ingelogd.
Afbeeldingen toestaan in signatures?
34% - 17
48% - 24
16% - 8
Total : 49
Ik teken veel, en zou enorm graag een afbeelding in m'n signature zetten in plaats van de AAAAA die ik op het moment heb. Nu hebben we een maximum van 4 regels tekst op het moment, wat neerkomt op ongeveer 50 pixels in hoogte. Maximale breedte van 500 pixels, en je hebt genoeg ruimte voor een Userbar of dergelijke. Is het mogelijk om dit toe te staan? Laat dan gewoon alleen externe url's toe, dan krijgt de server ook geen extra bestanden er bij. JPG, PNG, of GIF, en het laad ook nog eens snel.
Wat is jullie mening hier over?
Het maakt mij niet uit, ik weet alleen niet of de mogelijkheid er is. Dat ligt toch bij de beheerder lijkt mij.
Met vriendelijke groet,
Gijs
Op het moment staat de [img] tag uitgeschakeld bij signatures. Ik zou dit graag ingeschakelt zien
Het maakt mij niet uit,
Nee, het houd het forum simpel en bereikbaar voor mensen met een slechte internetverbinding.
Ik ben tegen. Veel meer plaatjes maken het forum onoverzichtelijk en maken het laden erg langzaam.
+1
De bewegende avatars zijn voor mij de limiet.
+1
Helemaal met Johanvd eens.
+1
Johan heeft m.i. volkomen gelijk.
Het gaat hier om Ubuntu in al zijn varianten en al zijn mogelijkheden, het gaat hier NIET om kunst of wat dan ook !
+1
Tegen dus. Argumenten zijn al genoemd door mijn voorgangers.
@Prosper: de bewegende avatars kun je wegknallen met Adblock. Heerlijk rustig.... :-)
Ik ben voor, mits er limieten worden gesteld. Geen bewegende plaatjes, maximumgrootte 25KB per plaatje en 2 plaatjes per signature, of iets wat hier op lijkt.
Prosper schreef:
De bewegende avatars zijn voor mij de limiet.
Als je op escape drukt, staan ze stil 
Johanvd schreef:
Ik ben tegen. Veel meer plaatjes maken het forum onoverzichtelijk en maken het laden erg langzaam.
Ik denk dat je hier een punt inderdaad heb ( Vooral belgen hebben wel eens langzaam internet )
kurosaki_ichigo schreef:
Johanvd schreef:
Ik denk dat je hier een punt inderdaad heb ( Vooral belgen hebben wel eens langzaam internet )
heel snel internet, lage limieten 
afbeelding ( . | . )
in ) . (
vier ( v )
regels! \ | /
Zulke afbeeldingen zijn natuurlijk niet de bedoeling hier.
ik stem tegen
er zijn andere prioriteiten dan het pimpen van een signature
Johanvd: heb je iets tegen de achterkant van violen?
of wat zou dat anders moeten voorstellen? 
Ik stem voor. Plaatjes zijn geinig. Met natuurlijk een limiet voor bepaalde zaken.
Ik zou trouwens graag images kunnen linken ipv uploaden voor de avatar.. dan zijn leukere dingen mogelijk..
Tegen.
En trouwens ook tegen bewegende avatars, lijkt hier soms wel msn.
och och och wat zwaarmoedig allemaal hiero ???

Johanvd schreef:
+1
Wat mij betreft ook niet om bovenvernoemde redenen.
Eventueel wil ik wel denken om een iets grotere avatar toe te staan. 100x100 ipv 60x60 nu bijvoorbeeld. Maar dat zal pas kunnen wanneer we deze site verhuisd hebben naar een betere host met meer ruimte. Op dit moment zeker nog niet.
Zou het niet mogelijk zijn om het op te lossen zoals in phpBB? Sta images in de sig gewoon toe, maar zet een optie in het profiel "Laat images in signatures zien". Als iemand dan die images om welke rede dan ook niet wilt zien (trage verbinding, of krijgt er gewoon hoofdpijn van), kan hij dat vinkje uitschakelen en ziet hij ze niet meer, terwijl andere gebruikers ze wel nog kunnen zien.
- SeySayux
liever geen kermis op het forum.
Ubuntero van de maand - Juli 2008 - Stani
01-07-2008
Ubuntero van de maand - Juni 2008 - SeySayux
01-06-2008
Ubuntero van de maand - Mei 2008 - Laacque
01-05-2008
Ooievaar brengt “Ruige Reiger”!
24-04-2008
Hardy Release Parties 2008
15-04-2008