Voor hulp bij en discussie over
Ubuntu
Kubuntu
Edubuntu
Xubuntu
Je bent niet ingelogd.
Hoi allen,
Ik weet niet of het mogelijk is met punBB (hier draait het forum toch op dacht ik?) maar bestaat de mogelijkheid niet om de instellingen zo te zetten dat een onderwerp als gelezen wordt gemarkeert via de database en niet via een cookie zoals het nu wellicht gemerkt wordt?
Als ik namelijk te lang op één onderwerp aan het lezen ben en terug naar de hoofdpagina ga zijn plots alle forums als gelezen gemarkeerd, terwijl dit nog lang niet het geval is.
Grtz,
Kris
hmja dat is soms wel vervelend. ook als ge even weggaat en terugkomt dat nog altijd dezelfde posts als nieuw staan gemarkeerd.
Je moet gewoon alle nieuwe onderwerpen die je wilt lezen, openen in een nieuwe tab.
Hierna kan je op je gemak gaan lezen.
Er worden (voor zover ik weet) geen cookies gebruikt, want wanneer ik na enige uren inlog vanaf een andere PC, dan weet het systeem precies welke berichten nieuw zijn.
Nu, alle berichten die je wilt lezen eerst openen in een tab is ook gekkenwerk...
Tuurlijk weet het systeem na enkele uren welke berichten nieuw zijn, maar laat een onderwerp eens 5min open staan en ga terug naar de startpagina, alles staat dan op "gelezen", terwijl dat niet zo is.
Kris
Ik vind het ook erg irritant. Ik zou ik graag weten of er een oplossing voor is.
het over komt mij ook vaak
GrJ.
als ik op het forum kom, klik ik op nieuwe berichten sinds laatste bezoek. en dat werkt goed
Ubuntero van de maand - Juli 2008 - Stani
01-07-2008
Ubuntero van de maand - Juni 2008 - SeySayux
01-06-2008
Ubuntero van de maand - Mei 2008 - Laacque
01-05-2008
Ooievaar brengt “Ruige Reiger”!
24-04-2008
Hardy Release Parties 2008
15-04-2008
Ubuntu demonstratie 19 april a.s. in Apeldoorn
10-04-2008