Voor hulp bij en discussie over
Ubuntu
Kubuntu
Edubuntu
Xubuntu
Je bent niet ingelogd.
Sommige onder ons kunnen het project Amarok Nightly Neon vast ? Het doel van dat project was om het voor kubuntu gebruikers en opensuse gebruikers het makkelijk te maken de ontwikkelingen bij te houden van Amarok.
Maar het team van amarok-neon hebben nu ook de kde4 trunk erbij en dat heet kde nightly en dat houdt de svn regelmatig bij niet elke nacht maar er zitten ook geen weken tussen ik gok zoon 3x in de week updaten ze.
Nou KDE Nightly Moet natuurlijk ook getest worden en omdat te doen kun je de bron alvast krijgen maar onthoud erbij het is nog in test fase maar ik draai het al sinds het weekend en ik onder vind eigenlijk geen problemen ik heb tot nu toe maar 2 crashes gehad die zou je dan geloof ik moeten reporten op irc #amarok.neon of op kde.org maar er is grote kans dat deze bug al vakere gerapoteerd is maar je kunt het doen het hoeft niet.
Nog maals deze bron toevoegen is op eigen risco en kom niet aan huilen als je systeem gebroken is maar ik kan wel zeggen dat het eigenlijk niks mis kan gaan kde nightly word gewoon een aparte sessie even tuele kde3 of kde4 sessie blijven gewoon.
Het buroblad links boven is nieuwe plasmoids dat bevoorbeeld je home map laat zien zo kun je er door bladeren.
Dragonplayer heeft flink verbeteringen nu ook mogelijk om zonder zwarte randen video kijken dus dag dag shitty vlc player. ( Helaas geen playlist functie dit ga ik ff melden )
Konqueror smile maar gaat zich in deze shot om nieuwe art work. in Vensters.
En dit is dan de source deb http://ppa.launchpad.net/project-neon/ubuntu hardy main
En dan in adept of dat gnome pakket beheer ff naar kde nightly zoeken good luck en als werk ff op irc verbinden met #amarok.neon en melden dat je er geen problemen mee ondervond.
Laatst bewerkt door kurosaki_ichigo (21-06-2008 00:50:45)
Ubuntero van de maand - Juli 2008 - Stani
01-07-2008
Ubuntero van de maand - Juni 2008 - SeySayux
01-06-2008
Ubuntero van de maand - Mei 2008 - Laacque
01-05-2008
Ooievaar brengt “Ruige Reiger”!
24-04-2008
Hardy Release Parties 2008
15-04-2008
Ubuntu demonstratie 19 april a.s. in Apeldoorn
10-04-2008