Voor hulp bij en discussie over
Ubuntu
Kubuntu
Edubuntu
Xubuntu
Je bent niet ingelogd.
Ik wil een Servicemedewerker ICT BBL/BOL opleiding gaan doen. En ik was op Release Party Informatie hulp is mogelijk om een schrijven te krijgen hoe jullie vonden dat ik deed dan kunnen ze zien dat ik wat waard ben.
( Heb geen diploma )
Wat wil je nou precies kuro, referenties?
Heb je die nodig voor een opleiding?
Hoe wil je zonder een diploma aan een ICT opleiding beginnen? Voor een opleiding Service Medewerker heb je MBO niveau 2 nodig..
Quatroking schreef:
Hoe wil je zonder een diploma aan een ICT opleiding beginnen? Voor een opleiding Service Medewerker heb je MBO niveau 2 nodig..
met aantoonbare ervaring kan je misschien vrijstellingen krijgen.
of dat lukt met een dagje install hulp betwijfel ik
laacque schreef:
Wat wil je nou precies kuro, referenties?
Heb je die nodig voor een opleiding?
Weet niet zou miss mooi zijn dat je kunt laten zien dat je wat met computers kunt ofzo. Of ik die nodig heb weet niet bij nivo 2 service medewerkere ict heb je geen diploma,s nodig.
Nwaaah, ik vermoed dat je ze niet nodig hebt hoor, vraag maar eens aan je werkmeester.
Ja ik heb al aan me interne jobcoach gevraagt en die zou door geven aan me externe jobcoach. Want ik ben van mening zonder bijscholing krijg ik moeilijk werk waar ik me in thuis voel.
Ik wil niet meer genoegen nemen met het antwoord: Is het niet wat te ver gegrepen. Ik wil gewoon terug naar school en dan ict ( Uwv zou dat kunnen vergoeden of cwi en anders betaal ik het zelf )
In- en doorzet is vaak belangrijker dan intelligentie. Alleen zul je dan meer moeite moeten doen.
Ja klopt maar krijg er wat van zegt cwi is ict niet wat hoog gegrepen. Ik vraag me af weten die niet dat je verschillende nivo,s van ict hebt.
kurosaki_ichigo schreef:
Ja klopt maar krijg er wat van zegt cwi is ict niet wat hoog gegrepen. Ik vraag me af weten die niet dat je verschillende nivo,s van ict hebt.
kan je geen beroepen test aanvragen bij cwi, of een toelatings test voor een ict opleiding?
Dat weet ik niet of dat kan ik ga er wel druk op zetten want ik wens niet geest dode werk te doen.
Ubuntero van de maand - Juli 2008 - Stani
01-07-2008
Ubuntero van de maand - Juni 2008 - SeySayux
01-06-2008
Ubuntero van de maand - Mei 2008 - Laacque
01-05-2008
Ooievaar brengt “Ruige Reiger”!
24-04-2008
Hardy Release Parties 2008
15-04-2008
Ubuntu demonstratie 19 april a.s. in Apeldoorn
10-04-2008