@pjotr123. Een verbetering, dat wel, maar je zou ook, zoals Rulus voorstelt, kunnen linken naar de officiele documentatie. Zelf denk ik dat door de crux zit van deze discussie, namelijk omdat jij zelf die documentatie hebt geschreven. Waarom je dat gedaan hebt is eigenlijk niet spannend, het gaat er om dat er nu op twee plaatsen documentatie staat, dus terug naar dat punt.
Op zich niets mis mee (meerdere plaatsen van documentatie), maar ik kan me voorstellen dat primair de officiele documentatie als leidraad genomen moet worden, zeker als we anderen via *dit* forum moeten gaan helpen. Nu lijkt het er op door de verwijzing naar andere documentatie, er geen de officiele documentatie is.
Ander punt. Wat betreft de bittorrent verspreiding: ubuntu (Canonical) zal bij de download deze torrents *zelf* al aanbieden. Het heeft weinig zin om die zelf nog eens aan te bieden, zeker gezien het risico dat je zelf al aangeeft van een corrupte iso. Het verzoek om het seeden zo lang mogelijk te laten staan, zoals lizardman beschrijft, lijkt me veel nuttiger en veiliger.