Voor hulp bij en discussie over
Ubuntu
Kubuntu
Edubuntu
Xubuntu
Je bent niet ingelogd.
Ik ga denk ik eerst nog ff wat lezen (Donald Duckies
) en dan slapen, en dan morgen weer vroeg opstaan (Uurtje of 7, in de vakantie is dat vroeg
) en dan mijn kamer nog wat mooier maken, heb net heel veel meubels e.d. verplaatst, maar vanwege de tijd nog niet alles...
Double12 schreef:
Quatroking schreef:
Maar ik begin wel alvast uit voorzorg een bunker te bouwen. Voedselvoorraad heb ik al. (genoeg blikken achter het schot in m'n kamer, in het geval van crisis)
Dat werkt dus niet he?
In die film "The day after tomorrow" waren er namelijk ook metereologen in een soort bunker met prima voedselvoorraden....maar als je eenmaal ingesneeuwd raakt zijn die voorraden toch een keer op en dan moet de laatste het licht uit doen (in de film was dat letterlijk).
nou, prima voedselvoorraden, na een dag of 2 haalden ze al de laatste fles drank tevoorschijn. Met de grote berg aan blikken die ik heb, moet ik het minstens een maand of 4 mee uithouden.
ik heb bruine bonen, witte bonen, appelmoes, melkpoeder, nog wat zakken pasta, soepblikken, tomaten in blik, en nog wel wat. 4 van die gas dingen en een gas-stelletje 2pits. 12 doosjes lucifers met elk 60 stuks.
Tis vooral handig als ik en m'n moeder ruzie maken, dan maak ik gewoon op m'n kamer m'n eten klaar.
Quatroking schreef:
ik heb bruine bonen, witte bonen, appelmoes, melkpoeder, nog wat zakken pasta, soepblikken, tomaten in blik, en nog wel wat. 4 van die gas dingen en een gas-stelletje 2pits. 12 doosjes lucifers met elk 60 stuks.
Tis vooral handig als ik en m'n moeder ruzie maken, dan maak ik gewoon op m'n kamer m'n eten klaar.
lol 
Als ik datzelfde zou doen, zou ik een vriezer nodig hebben:
100 zakken friet
33 poten frietsaus 
Nah, dat word dus geen ruzie met m'n moeder en
geen einde van de wereld 
Maarre, zeker ook 20 UPS'en opdat je kan computeren
wanneer de stroom is uitgevallen? 

Zonnepanelen, levert iets van 1KW, genoeg om wat pc's te draaien.
Om terug te komen op het onderwerp: slapen en wel nu
Toch niets te beleven in dat belgie.. 
Ik heb vooral bami / nasi / kroepoek en andere dingen die ze hier blijkbaar niet kennen of stervens duur zijn op voorraad.
snooker kijken...nuja, final frame, hierna toch men bed in, morgen terug vroeg op.
ik zit nu lkkr met een maat agter me huis in het tuinhuis sitte met ervoor een vuurtje heerlijk relax met goeie muziek

rockertjenl schreef:
ik zit nu lkkr met een maat agter me huis in het tuinhuis sitte met ervoor een vuurtje heerlijk relax met goeie muziek
...en met een laptop op schoot. 
Om de een of andere manier is alles wat je 's nachts doet gewoon veel leuker, ik weet niet waarom. Computeren is 's nachts veel leuker dan overdag, films kijken ook en de andere dingen ook.
Maar op het moment ben ik een beetje van alles aan het doen, ff gamen, daarna ff wat forummen en wat surfen, Thunderbird staat aan, wat ISO's binnenhalen voor in de vakantie en ook mijn slaapkamer wat gezelliger maken.
Ben aan het bijkomen van een werkdag...had vandaag als toneelmeester een concert voor 4 vleugels en heb daar het licht bij gedaan...fff chillen voor het naar bed gaan
hahaha
wij gaan over een uur nog f simpsons the movie kijke

Gezond slapen en lekker vroeg opstaan 06.00
En dan heerlijk genieten van het ontwaken van de natuur , onder het genot van een lekkere tas koffie.
Begin ik vaak met allerlei werkzaamheden op linux te testen.
- Samba testen/configureren
- wlan netwerk configureren
- gigabit netwerkadapter werkend te krijgen met gigabit ondersteuning.
- xorg.conf optimaliseren. 3d hardware acceleratie ondersteuning zien te krijgen onder linux.
- naar verschillende linux software zoeken
- CNR testen
ja ikke ook wel hoor

Nu veel met kubuntu testen zodat ik met de volgende release volledig kan overschakkelen.
Soms game ik snachts maar aan gezien ik werk slaap ik meestal al dan.
Als ik moet werken dan sluit ik hier toch wel om 00:00 en om 06:00 uur gaat de wekker dan weer om te gaan werken.
Maar als ik vrij ben kan dat van alles zijn zoals op het internet speuren, mailen, gamen, chatten noem maar op.
Als goede Belg vul ik vannacht mijn belastingaangifte in, morgen sta ik dan aan de brievenbus van het belastingkantoor met tientallen anderen die ook tot de allerlaatste dag wachten om dat in orde te brengen 
Doe het toch gewoon via Taxonweb, supermakkelijk om zo een belastingaangifte in te vullen hoor.
En veel gegevens worden automatisch voor je ingevuld.
http://ccff02.minfin.fgov.be/taxonweb/a … ox/home.do
Nieuwe Death Note gekocht, deel 4. Ik lees eerst de manga en bekijk dan de afleveringen. Het lezen zelf is leuker en geeft het verhaal een meerwaarde vind ik.
Word dus weer een nachtje lezen, terug bij deel 1 beginnen voor het verhaal ng wat op te pikken.
oemoeta schreef:
Als goede Belg vul ik vannacht mijn belastingaangifte in, morgen sta ik dan aan de brievenbus van het belastingkantoor met tientallen anderen die ook tot de allerlaatste dag wachten om dat in orde te brengen
+1
Al bestaat de kans dat ik het volgend jaar met TaxOnWeb doe. Ik heb nu al betaald voor een CD-ROM van TestAankoop. Daarmee kan ik simuleren. Weet intellectueel wel dat het met mijn privacy wel goed zit, maar de fiscus blijft de fiscus ...
Ubuntero van de maand - Juli 2008 - Stani
01-07-2008
Ubuntero van de maand - Juni 2008 - SeySayux
01-06-2008
Ubuntero van de maand - Mei 2008 - Laacque
01-05-2008
Ooievaar brengt “Ruige Reiger”!
24-04-2008
Hardy Release Parties 2008
15-04-2008
Ubuntu demonstratie 19 april a.s. in Apeldoorn
10-04-2008