Voor hulp bij en discussie over
Ubuntu
Kubuntu
Edubuntu
Xubuntu
Je bent niet ingelogd.
eendje schreef:
arie schreef:
eendje schreef:
Leeftijdsdiscriminatie is dat en dat is wettelijk verboden. Durfen ze ook papier te zetten dat je daarom bent afgewezen?1 afwijzing heb ik opgeniomen ( met mijn telefoon ) maar nu komt het : uwv zegt niks aan doen zonde van je tijd en energie, ze doen er toch niks mee. bovendien kletsen al die pz bazen met elkaar, dus met een klacht tegen het ene bedrijf hoef je bij een ander ook niet aan te komen om te solliciteren. die anti discriminatie wet is echt een lachetje en maar roepen dat de werkelozen aan het werk moeten
Handig wetgeving als je er niets aan hebt. Een collega van mijn vorige werk had ook een flink probleem om vanwege zijn leeftijd een baan te vinden. die is toen maar weer een eigen bedrijfje begonnen... Wel leuk dat ze zeggen bij het UWV dat je het niet hogerop moet spelen, maar ehh... weten ze dan ook een manier om een baan voor je te vinden?
bij die opleiding die ik gevolgd heb zat een " baangarantie " blijkt niks voor te stellen. uwv zegt nu gewoon we zullen eens zien hoe het met hun bemiddeling gaat.
ondertussen blijf ik wel zelf verder zoeken.
en tussendoor blijf ik jullie op het forum vervelen
maar liever had ik daar minder tijd voor
vandaag het forum wat afschuimen, wat extra informatie in mijn hoofd duwen en daarna I am legend kijken in full hd ^^
Wat ik normaal doe op een weekdag, slapen. Moet er elke dag uit om 6:40 om te gaan werken in een rubberfabriek in Lanaken.
Weekenddagen is het meestal vertoeven met kameraden of mijn vriendin en daarna op mijn gemak fora af te schuimen om nog meer info in mijn hoofd te duwen.
arie schreef:
crashit schreef:
In het verlengde van zo'n discussie als deze, kun je je ook afvragen of mensen nog wel werken voor hun centjes
om eerlijk te zijn, ik niet
ben vorig jaar werkloos geworden, afgelopen winter op school gezeten voor om / bijscholing met baan garantie, maar ben al 3 keer op rij afgewezen op leeftijd. sorry de andere kandidaat is 12 jaar jonger. en dan zijn er nog bedrijven die " gewoon " niks laten horen
Doen ze bij ons Monique ook, zetten gewoon een leeftijd van 18 tot 26 jaar op de formulieren, daar verbeterd het er ook niet op. Spijtig van het ouder worden, maar we zijn zestig en houden er mee op, en niet spijtig.
Het is maar als ze nergens iemand meer vinden dat ge zelfs zestig mag zijn als het in HUN beleid past !
Soms is het een rotboeltje.
Groet,
Freddy
Toen ik die titel van dit topic las dacht ik: "hè, wat stom". Nu snap ik het. 
Ik heb gister tot half vier aan mijn HTC p3600 zitten knoeien. Tomtom doet het eindelijk.
Meestal na het werk (vaak s'avonds pas om 22:30 weer thuis) een uurtje bijkomen en dan achter de pc nog ff prutsen. Dat kan van alles zijn: nieuws / fora lezen, gamen, PC organiseren, whatever. Tussen een en twee wordt het toch echt bedtijd want de dag begint gewoon weer om 07:15
Ik heb net de film "The Day After Tomorrow" gezien. Wat een fantastisch meesterwerk is dat.
Maar ik begin wel alvast uit voorzorg een bunker te bouwen. Voedselvoorraad heb ik al. (genoeg blikken achter het schot in m'n kamer, in het geval van crisis)
Ik ben assasiins creed aan het spelen:) The Day after tomorrow is inderdaad een ge-wel-dige film
Assassins Creed heb ik al uit gespeeld kei vet spel ben nu online call of duty 3 doen
"The Day After Tomorrow" is een mooi concept maar niet zo goed uitgewerkt. Net als "I Am Legend". Wel dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening 
Ik ben vaak pas tegen 23.00 uur thuis. Ga dan email en nieuws lezen en regelmatig ook dit forum. De werkdag begint weer om 7.45 uur. Chronisch slaap tekort dus 
I Am Legend was ook best wel goed, hoewel het einde een enorme anti-climax was. Mannetje blaast zich op en alles is helemaal weer cool.
Ik was daarstraks begonnen met het kijken naar Cloverfield, en heb hem na een aantal minuten al stopgezet. Slechtste scenario ooit.
Nu kijk ik naar Bruce almighty, die ik al eerder had gezien en veel om gelachen had. En dat doe ik nog steeds 
Quatroking schreef:
Ik heb net de film "The Day After Tomorrow" gezien. Wat een fantastisch meesterwerk is dat.
Maar ik begin wel alvast uit voorzorg een bunker te bouwen. Voedselvoorraad heb ik al. (genoeg blikken achter het schot in m'n kamer, in het geval van crisis)
Haha hoe smaken kunnen verschillen, dat vond ik dus een vreselijke film.
Bruce Allmighty daarentegen vond ik dan weer super! 
I wed dat veel mensen 1 ding verzwijgen wat ze in de nacht:P
kurosaki_ichigo schreef:
I wed dat veel mensen 1 ding verzwijgen wat ze in de nacht:P
taart eten...LOL
Quatroking schreef:
I Am Legend was ook best wel goed, hoewel het einde een enorme anti-climax was. Mannetje blaast zich op en alles is helemaal weer cool.
Hey bedankt, weer een film die ik niet meer moet zien 
De rest van de film was overigens fantastisch. Er zitten mutanten bij, dus dat maakt alles weer goed.
Iemand anders wat tips voor films? Ik hou erg van het apocalyptische thema 
Daredevil? of Battle Royal
Quatroking schreef:
De rest van de film was overigens fantastisch. Er zitten mutanten bij, dus dat maakt alles weer goed.
Iemand anders wat tips voor films? Ik hou erg van het apocalyptische thema
ja die film van dinge misschien, euhm.....
die strip achtige film van Frank Miller dacht ik...
euhm...... Sin City ja zo noemde hem.
Sin City misschien? 
NU, op het Forum kijken met een klein aantal anderen... 01:20 en wachtend op het vogeltje, en t'is er nog niet.
Met slaapogen...
Freddy
Artfreddy schreef:
NU, op het Forum kijken met een klein aantal anderen... 01:20 en wachtend op het vogeltje, en t'is er nog niet.
Met slaapogen...
Freddy
Haha... jij ook al? Tja, ik denk dat het vogeltje pas laat in de middag of (en dat denk ik eerder) in de nacht van 24 op 25 april zal verschijnen. Was ook zo met de test releases van Hardy en met de release van Gutsy. We moeten denk ik ook rekening houden met het tijds verschil tussen de landen. Mocht die er nog niet zijn 's middags dan ga ik Debian eens uitproberen voor de gein.
Wat doe ik verder zo in de nacht? Ach, wat rond neuzen op het internet op zoek naar verdere info over Linux zelf. Wil deze hobby nog verder gaan uitbreiden binnenkort. Muziek luisteren, ideen op doen voor mijn eigen muziekproject.
Maar nu wordt het hoog tijd voor nog een beetje nachtrust, heb straks nog plannen.
DarkEra schreef:
Artfreddy schreef:
Met slaapogen...
FreddyHaha... jij ook al? Tja, ik denk dat het vogeltje pas laat in de middag of (en dat denk ik eerder) in de nacht van 24 op 25 april zal verschijnen. Was ook zo met de test releases van Hardy en met de release van Gutsy. We moeten denk ik ook rekening houden met het tijds verschil tussen de landen. Mocht die er nog niet zijn 's middags dan ga ik Debian eens uitproberen voor de gein.
Wat doe ik verder zo in de nacht? Ach, wat rond neuzen op het internet op zoek naar verdere info over Linux zelf. Wil deze hobby nog verder gaan uitbreiden binnenkort. Muziek luisteren, ideen op doen voor mijn eigen muziekproject.
Maar nu wordt het hoog tijd voor nog een beetje nachtrust, heb straks nog plannen.
Ja hoor ik ook. Heb nog een tijdje rondgezworven op het internet. Ook Linux zitten neuzen en info lezen. Ben nogal gek op betas uitproberen op mijn test-pc. Doch ben in slaap gevallen in de zetel... Amaai mijn rug ! Ga koffie drinken en me opfrissen.
Had zelfs niet stilgestaan bij het tijdsverschil. En ons Monique maar alleen verder maffen. Deze morgen wekte ze me met de woorden... T'jonge, jullie zijn geekjes. Zal kou gehad hebben alleen in ons bedje denk ik !
Groet,
Freddy
Ik heb net de film Hero Wanted gezien. Een hele mooie actie film waar zelfs drama inzit. Over een vuilnisman die de weg kwijtraakt nadat hij zijn vrouw verliest.
Ik heb het laatste kwartier alleen overnieuw moeten kijken, mijn lichaam viel inslaap terwijl m'n geest nog wakker was. (dan krijg je een versterkt effect van drugs, en ben je helemaal heppie de peppie) Da's nogal moeilijk film kijken als je je lichaam effe niet kan bewegen, allemaal kleuren ziet, en niks meer hoort.
Laatst bewerkt door Quatroking (27-04-2008 04:38:54)
Op mijn mobiel Call of Duty 2, Call of Duty 4, Brothers
in Arms of een ander spel spelen 
Of slapen 
Of mailen, MSN'en, lezen tot m'n ogen dichtvallen..
Muziek luisteren, programmeren, ach, wat doe ik niet
's nachts? 

Quatroking schreef:
Dat werkt dus niet he?
In die film "The day after tomorrow" waren er namelijk ook metereologen in een soort bunker met prima voedselvoorraden....maar als je eenmaal ingesneeuwd raakt zijn die voorraden toch een keer op en dan moet de laatste het licht uit doen (in de film was dat letterlijk).
Ik slaap
Lekker lang als het goed uitkomt 
Ubuntero van de maand - Juli 2008 - Stani
01-07-2008
Ubuntero van de maand - Juni 2008 - SeySayux
01-06-2008
Ubuntero van de maand - Mei 2008 - Laacque
01-05-2008
Ooievaar brengt “Ruige Reiger”!
24-04-2008
Hardy Release Parties 2008
15-04-2008