Voor hulp bij en discussie over
Ubuntu
Kubuntu
Edubuntu
Xubuntu
Je bent niet ingelogd.
Gezien er toch alijd wel wat nachtgangers zijn op het forum, wat doe je verder nog?
Ik ga zelf over 10 minuten Pulp Fiction kijken, voor de rest speel ik openTTD.
Ben net terug "wakker". Dadelijk een kop koffie zetten, dan wat knetwalkspelen, het forum lezen..
Vervolgens terug naar m'n desktop-PC: de mappen creëren voor de data-partitie op m'n nieuwe harde schijf. Ineens de rechten en eigenaars goed zetten met dhmod en chown..
Dan eens zien hoe ik die best laat benaderen vanuit Windows.
Op de testversie van Hardy wat rondkijken...
't Is dus niet dat ik niet weet wat doen ... 
Ha, net een update beschikbaar voor deze Gutsy 
Edit: ogen nog niet goed open: typo's...
Laatst bewerkt door Prosper (05-04-2008 05:38:22)
Ik heb Pulp Fiction halverwege afgesloten. Wat een flutfilm is dat zeg.
EDIT: lang leve de insomnia, ik heb nog niet geslapen en ben voorlopig ook nog niet moe.
Laatst bewerkt door Quatroking (05-04-2008 05:44:04)
Quatroking: kijk hem eens gewoon uit, het verhaal komt pas samen op het eind als dat hetgene is dat je stoort
maar ik vind die film wel heel erg goed. Maar Quentin Tarantino vind ik dan ook een vrij goede regisseur
PS: Pulp Fiction krijgt wel heel veel goede reviews op bijvoorbeeld IMDB, waar hij op nummer 5 van alle films ooit staat 
Ik heb een drietal uurtjes geslapen.. kan zijn dat ik dadelijk nog even een uurtje of 4 ga slapen 
Ik heb me rot gezocht naar de nieuwste aflevering van Battlestar Gallactica season 4... (en nog niet gevonden)
wat ik 's nachts doe?? Voornamelijk slapen, haha
maar ja, mijn zoontje is gewoon wakker om 0700 uur 
van nacht (van 09.00) tot 4 uur achter mijn pcje bezig met mijn e-Commerce winkeltje
vertalingen om zetten (open source/ modul)
tabasco schreef:
Ik heb me rot gezocht naar de nieuwste aflevering van Battlestar Gallactica season 4... (en nog niet gevonden)
Moest je de aflevering nog steeds niet gevonden hebben: link verwijderd door een moderator
Lees de richtlijnen nog eens. Het schenden van auteursrechten wordt hier niet toegestaan.
Ik slaap 's nachts gewoon
. Rond 12 uur naar bed en om 7 uur er weer uit
.
Meestal documantaire's kijken op National Geographic of Discovery Channel, dat zijn de enige kanalen die leuk zijn hier in Nederland, al die commerciële shows interesseren me helemaal niet, hoewel ik wel graag een filmpje mag zien. Verder onderhoud aan de server en desktops, maar daar moet ik maar eens een oplossing voor gaan zoeken. (Linux heeft me al wel meer tijd gegeven;) ) En soms ook nog wel eens wat huiswerk met de oude laptop in bed
Vaak leren voor Mens & Communicatie, dat vindt ik namelijk heel moeilijk, dus ik leer nog wel eens wat extra 's nachts. Ach, en soms gewoon eens wat surfen ofzo...
De dingen doen waar ik overdag geen zin in heb.
Updates,mail checken,onderhoud,probleempjes oplossen ivm met men computer als die er zijn...
En ook soms wat tv,er zijn nog interessante programma's te zien 's nachts.
Laatst bewerkt door batelje (05-04-2008 12:39:25)
Het liefst zou ik van alles op de PC doen lekker rustig is het dan in huis, helaas heb ik medicijnen waarvan ik heel slaperig wordt. Later dan 11.30~12.30 wordt het dan niet.
Met vriendelijke groet,
Gijs
voornamelijk een beetje surfen, en wat filmpjes kijken, ga meestal rond 01:00h - 01:30h slapen (al kan het soms wat uilopen)
Laatst bewerkt door frekeg (05-04-2008 13:14:44)
Meestal ben ik vanaf een uur of 23.00 op Second Life; Ubuntu en vrije software aan het promoten :-). De Ubuntu groep daar heeft nu al meer dan 800 leden.
Meestal lig ik er al rond een uur of twaalf in, om 's ochtends rond een uur of acht weer wakker te worden. Afgelopen week was het een beetje moeilijker... Ging laat weg en kwam laat weer thuis. En met een stel huis- en buurgenoten om 12.00 PM Pirates of the Caribbean kijken tot een uur of 03.00 AM is ook niet bevordelijk voor de nachtrust 
S,nachts lekker pitten. Doch eerst s'avonds tot 11.30 of 12.00 uur beetje film kijken met ons Monique met een lekker wijntje ( Zonder brol erin ) en een kaasje...
Dus lekker bij elkaar zijn.
Groet en prettig weekend,
Freddy
Lekker maffen. Heerlijk.
pjotr123 schreef:
Lekker maffen. Heerlijk.
slapen is voor watjes 
meestal sta ik laat op, en ga dan ook weer laat naar bed.
soms computeren, maar ook wel eens een filmpje kijken of muziek luisteren
In het verlengde van zo'n discussie als deze, kun je je ook afvragen of mensen nog wel werken voor hun centjes 
crashit schreef:
In het verlengde van zo'n discussie als deze, kun je je ook afvragen of mensen nog wel werken voor hun centjes
om eerlijk te zijn, ik niet
ben vorig jaar werkloos geworden, afgelopen winter op school gezeten voor om / bijscholing met baan garantie, maar ben al 3 keer op rij afgewezen op leeftijd. sorry de andere kandidaat is 12 jaar jonger. en dan zijn er nog bedrijven die " gewoon " niks laten horen
Laatst bewerkt door arie (05-04-2008 20:39:26)
arie schreef:
crashit schreef:
ben vorig jaar werkloos geworden, afgelopen winter op school gezeten voor om / bijscholing met baan garantie, maar ben al 3 keer op rij afgewezen op leeftijd. sorry de andere kandidaat is 12 jaar jonger. en dan zijn er nog bedrijven die " gewoon " niks laten horen
Leeftijdsdiscriminatie is dat en dat is wettelijk verboden. Durfen ze ook papier te zetten dat je daarom bent afgewezen?
Quatroking schreef:
Ik heb Pulp Fiction halverwege afgesloten. Wat een flutfilm is dat zeg.
EDIT: lang leve de insomnia, ik heb nog niet geslapen en ben voorlopig ook nog niet moe.
How how, niet zo'n barbaarse uitspraken doen jongeman! (geintje he
) Dat is een van mijn favoriete films en in mijn ogen een meesterwerkje. 
eendje schreef:
arie schreef:
crashit schreef:
ben vorig jaar werkloos geworden, afgelopen winter op school gezeten voor om / bijscholing met baan garantie, maar ben al 3 keer op rij afgewezen op leeftijd. sorry de andere kandidaat is 12 jaar jonger. en dan zijn er nog bedrijven die " gewoon " niks laten horenLeeftijdsdiscriminatie is dat en dat is wettelijk verboden. Durfen ze ook papier te zetten dat je daarom bent afgewezen?
1 afwijzing heb ik opgeniomen ( met mijn telefoon ) maar nu komt het : uwv zegt niks aan doen zonde van je tijd en energie, ze doen er toch niks mee. bovendien kletsen al die pz bazen met elkaar, dus met een klacht tegen het ene bedrijf hoef je bij een ander ook niet aan te komen om te solliciteren. die anti discriminatie wet is echt een lachetje en maar roepen dat de werkelozen aan het werk moeten 
Laatst bewerkt door arie (05-04-2008 21:00:44)
arie schreef:
eendje schreef:
arie schreef:
ben vorig jaar werkloos geworden, afgelopen winter op school gezeten voor om / bijscholing met baan garantie, maar ben al 3 keer op rij afgewezen op leeftijd. sorry de andere kandidaat is 12 jaar jonger. en dan zijn er nog bedrijven die " gewoon " niks laten horenLeeftijdsdiscriminatie is dat en dat is wettelijk verboden. Durfen ze ook papier te zetten dat je daarom bent afgewezen?
1 afwijzing heb ik opgeniomen ( met mijn telefoon ) maar nu komt het : uwv zegt niks aan doen zonde van je tijd en energie, ze doen er toch niks mee. bovendien kletsen al die pz bazen met elkaar, dus met een klacht tegen het ene bedrijf hoef je bij een ander ook niet aan te komen om te solliciteren. die anti discriminatie wet is echt een lachetje en maar roepen dat de werkelozen aan het werk moeten
Handig wetgeving als je er niets aan hebt. Een collega van mijn vorige werk had ook een flink probleem om vanwege zijn leeftijd een baan te vinden. die is toen maar weer een eigen bedrijfje begonnen... Wel leuk dat ze zeggen bij het UWV dat je het niet hogerop moet spelen, maar ehh... weten ze dan ook een manier om een baan voor je te vinden?
Ubuntero van de maand - Juli 2008 - Stani
01-07-2008
Ubuntero van de maand - Juni 2008 - SeySayux
01-06-2008
Ubuntero van de maand - Mei 2008 - Laacque
01-05-2008
Ooievaar brengt “Ruige Reiger”!
24-04-2008
Hardy Release Parties 2008
15-04-2008
Ubuntu demonstratie 19 april a.s. in Apeldoorn
10-04-2008