Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Markeren als opgelost  (gelezen 1315 keer)

Offline vilamar

  • Lid
Markeren als opgelost
« Gepost op: 2008/01/01, 09:05:41 »
In de eerste post van een discussie kan deze discussie gemarkeerd worden als "opgelost".

Dit kan blijkbaar door iedereen aangeklikt worden en dit zou wel eens een persoonlijk karakter kunnen krijgen, wanneer bijvoorbeeld Albert alle posts van Paola gaat markeren als opgelost, en omgekeerd. Of iemand begint willekeurig posten te markeren...
OK, het onderwerp kan terug gemarkeerd worden als "niet opgelost" maar op dat moment zijn we een spelletje aan't spelen.

Misschien is het daarom beter dat enkel de originele poster of/en de moderatoren deze functie kunnen gebruiken...?

Hoewel het best een handige functie is, vind ik [Opgelost] voor een opgelost onderwerp toch wat slordig ogen. Het maakt de lijst minder overzichtelijk.
Voor mij zou het voldoende zijn dat de tekst enkel grijs wordt weergegeven.


Voila, het nieuwe jaar begonnen met kritiek, ik schrik er zelf van.
Iedereen de beste wensen voor 2008, een goede gezondheid en een fantastisch Ubuntu-jaar

Markeren als opgelost
« Reactie #1 Gepost op: 2008/01/01, 09:22:24 »
Ik denk dat Albert niet lang bezig zou kunnen zijn om de post van Paola als "opgelost" te markeren, vooraleer hij erdoor de moderatoren wordt uitgezwierd... ;)
Dat iedereen het kan, is juist heel erg  handig omdat nogal wat mensen vergeten het zelf te doen.  Persoonlijk heb ik er zo al toch een aantal gemerkt, al heb ik er nooit systematisch achter gezocht.
De markering [OPGELOST] mag gerust blijven: dat grijs is niet altijd duidelijk wat er bedoeld wordt... :)
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline profoX

  • Lid
    • wesley
    • Lionslink
Markeren als opgelost
« Reactie #2 Gepost op: 2008/01/01, 09:30:03 »
Die discussie is ook geweest toen we de functie pas ingevoerd hadden :) zie http://forum.ubuntu-nl.org/topic/12127/1
Het gaat al een lange tijd goed op die manier, dus we laten het zo maar. En als iemand het systeem misbruikt vinden we hem wel ;)
Human Knowledge Belongs To The World -- Antitrust (2001)
Nederlandstalige Ubuntu documentatie van Ubuntu-NL (wiki)