Voor hulp bij en discussie over
Ubuntu
Kubuntu
Edubuntu
Xubuntu
Je bent niet ingelogd.
Hmz is dat niet de nieuwste toughscreen wall-computer met W7 erop ??

Succes, Stani 
http://www.nerdtests.com/images/badge/4 … b7e212.gif
100% was de doelstelling nu moet ik me af en toe vertonen in het openbaar. 
Met vriendelijke groet,
Gijs
Laatst bewerkt door Gijsbert (04-06-2008 12:14:29)
Nou, Stani, we wachten 
Uw wens is ons een bevel 
Leuke open brief hoor 
erg interesant wat je allemaal doet.

Weer erg leuk om te lezen 
KenSentMe zal wel erg blij zijn.....
Heel leuk stukje. Nu maar hopen dat het recept van de kersentaart open-source is
.
- SeySayux
mijn nerd test gehalte is hoger als ik had verwacht 

Leuk stukje trouwens vooral
Wat zou er volgens jou gebeuren moesten Richard Stallman en Steve Ballmer in dezelfde kamer gezet worden voor een debat?
Onder het publiek bevindt zich incognito Georges Le Gloupier, die jarenlang heeft uitgekeken en geoefend voor deze gelegenheid. Met een spectaculaire beweging werpt hij met twee armen tegelijk een kersentaart in zowel in het gezicht van Ballmer als van Steve. Ballmer, even rood als de kersen van woede, verliest zijn zelfbeheersing en gooit zijn stoel naar de dader. Stallman is aan het likkebaarden van zoveel lekkernij en vraagt om het recept van de taart.
Was echt geweldig, gewoon geniaal 
Laatst bewerkt door slorg (02-07-2008 19:32:31)
' Met een spectaculaire beweging werpt hij met twee armen tegelijk een kersentaart in zowel in het gezicht van Ballmer als van Steve. '
Zal wel Richard en Steve moeten zijn?
Verder een leuk stukje 
doan schreef:
' Met een spectaculaire beweging werpt hij met twee armen tegelijk een kersentaart in zowel in het gezicht van Ballmer als van Steve. '
Zal wel Richard en Steve moeten zijn?
Verder een leuk stukje
Nee, hoor. Georges Le Gloupier heeft zoals iedereen twee armen. Met een arm zou niet meer spectaculair zijn, google maar eens even naar zijn prestaties.
Zo zo...... en dan hebben we deze maand KenSentMe in de aanbieding.
Je kunt hem nu even niet rechts in het menuutje vinden maar wel vinden via Ubuntu Nl > Nieuws > Prikbord Voor het gemak zet ik er even een rechtstreeks linkje bij. http://prikbord.ubuntu-nl.org/
Kijk vooral even rond op het stuk van de website dat al klaar is.
Is dat mooi of mooi?
Leuk, ik heb ook maar eens gebruik gemaakt van de reageerfunctie op de vernieuwde Planet 
laacque schreef:
Zo zo...... en dan hebben we deze maand KenSentMe in de aanbieding.
Je kunt hem nu even niet rechts in het menuutje vinden maar wel vinden via Ubuntu Nl > Nieuws > Prikbord Voor het gemak zet ik er even een rechtstreeks linkje bij. http://prikbord.ubuntu-nl.org/
Kijk vooral even rond op het stuk van de website dat al klaar is.
Is dat mooi of mooi?
Mooi en ook goed en duidelijk , Prima gedaan.
grtz Tom.
Zo kennen we KenSentMe ook al weer, en is het raadsel van zijn nickname ook weer opgelost.
Ik ben wel verbaasd over de keuze van nieuwe Ubuntero van de maand.
JanC leverde hier op dit forum 9 bijdragen tussen 27 oktober en 1 november 2006.
Ik ben dus hoogstbenieuwd naar het artikel van volgende maand...
JanC schijnt op het IRC kanaal wel actief te zijn. Daar ben ik weer amper te vinden met mijn type snelheid.
Met vriendelijke groet,
Gijs
ik kan ook niet snel typen, maar ik zit er de laatste tijd ook wel eens op. mijn reactie heb ik maar op het prikbord erbij gezet, daar is het tenslotte voor 
Gijsbert schreef:
JanC schijnt op het IRC kanaal wel actief te zijn.
JanC is daar niet een beetje actief maar heel erg actief. Het lijkt wel alsof hij dag en nacht in de gaten houdt wat er op verschillende Ubuntu-kanalen gebeurt.
Hij is ook nogal actief voor Ubuntu België.
Met recht genomineerd als Ubuntero van de maand september.
JanC is trouwens de officiele contactpersoon van Canonical met Ubuntu-be (Mark Vanden Borre is wel teamleader bij Ubuntu-be). Hij verzet inderdaad bergen werk voor Ubuntu, hij is bijvoorbeeld de man die de nl-vertalingen regelt voor Ubuntu. Ik ben heel erg benieuwd naar JanC zijn verslag, ook al is hij niet zo vaak op dit forum aanwezig.
Ik ben benieuwd naar Jan zijn stukje.
ik ook...
hoe wordt de ubuntero trouwen ver/ge-kozen ?
..
verhelsttje schreef:
ik ook...
hoe wordt de ubuntero trouwen ver/ge-kozen ?
..
de ubuntero van de maand geeft op welk lid de volgende wordt
azo en iedereek kan maar 1 maal verkozen worden of niet ? of is daar geen regel voor ?
Ubuntero van de maand - Juli 2008 - Stani
01-07-2008
Ubuntero van de maand - Juni 2008 - SeySayux
01-06-2008
Ubuntero van de maand - Mei 2008 - Laacque
01-05-2008
Ooievaar brengt “Ruige Reiger”!
24-04-2008
Hardy Release Parties 2008
15-04-2008
Ubuntu demonstratie 19 april a.s. in Apeldoorn
10-04-2008