Voor hulp bij en discussie over
Ubuntu
Kubuntu
Edubuntu
Xubuntu
Je bent niet ingelogd.
Volgens mij is hij met andere dingen bezig: http://forum.ubuntu-nl.org/message/168531#p168531
Het is nog December he....
Ik hoor het natuurlijk niet te zeggen, maar soms lijken jullie wel een stel oude wijven... 
Gisterenavond zat ik met een paar vrienden thuis aan de fondue en de wijn dussss ... hips ...
Maar ik heb mijn versie reeds doorgestuurd naar het prikbord. Nog ff geduld en het zal wel verschijnen ... als het prikbord niet te zat is natuurlijk.
Volgens mij is je hersenpannetje ernstig beschadigd door een overdosis aan fondue en wijn..... pfffff iemand die denkt dat een prikbord zat kan raken....
laacque schreef:
Volgens mij is je hersenpannetje ernstig beschadigd door een overdosis aan fondue en wijn..... pfffff iemand die denkt dat een prikbord zat kan raken....
en dan zeggen ze dat ik gek ben, nou ik heb mijn meerdere gevonden

Hehe dan heb je mij nog niet bezig gezien, ik zever zo de pannen van het dak af als ik me niet inhoud.
arie schreef:
laacque schreef:
en dan zeggen ze dat ik gek ben, nou ik heb mijn meerdere gevonden
![]()

Laatst bewerkt door Dave (31-12-2007 18:21:15)
Hij staat er hoor..... snel lezen en vooral vliegensvlug naar de onderste regeltjes.
laacque schreef:
Hij staat er hoor..... snel lezen en vooral vliegensvlug naar de onderste regeltjes.
mooi die datum staat genoteerd 
leuk interview ook
Inderdaad zeker en vast een boeiend interview.
Hehe ik dacht al dat je mij ermee ging opzadelen, pfeww, maar ook een goede keuze gemaakt voor het volgend slachtoffer al is Februari wel een speciaal maand voor mij, de enige dag dat ik leuk vind valt daarin. Mijn verjaardag.
Leuk om lezen, Bart. Zal proberen er bij te zijn. Open je een nieuw draadje over de Release Party ? Iets met als titel "3 mei: Release Hardy Heron" of zo ? 
Het is weer een leuk interview geworden 
Prosper schreef:
Open je een nieuw draadje over de Release Party ? Iets met als titel "3 mei: Release Hardy Heron" of zo ?
komt eraan, de datum en plaats zijn nog maar net besproken, eerst willen we wat ideeën verzamelen en daar de beste uithalen.We willen ook iets te zeggen hebben voor we de aankondiging doen hé 
Op naar de bunker, Gandyman!
En wanneer komen er jongeren in de ubuntero vd maand? (slijm slijm)
Laatst bewerkt door Quatroking (03-01-2008 19:30:02)
Quatroking schreef:
Op naar de bunker, Gandyman!
En wanneer komen er jongeren in de ubuntero vd maand? (slijm slijm)
pas op, voor je het weet ben je het volgende " slachtoffer " 
Naaaah..... niemand hoeft zich slachtoffer te voelen hoor. De dag dat het invullen van de vragenlijst als verplichting wordt ervaren, doen we toch iets fout.
Ik vermoed dat Gandy al peentjes zweet.
Succes Gandyman
THX, heb dus zojuist pas deze weer geopend en dus gevonden.
Zal er eens diep over nadenken
Hmmmmmz

Juist..... the Gandyman is uitgedacht. ======================>
Leest en huivert.
Kijk rechts op het prikbord.
Rennen Profox!
Deze maand is hij ook weer leuk :3
Heb het net van voor tot achter helemaal doorgelezen en ga dat later nog wel eens overdoen. Ongelooflijk dat die man met al z'n bezigheden nog steeds met zoveel geduld op vragen blijft antwoorden op dit forum. Ook ik heb meermaals goede info gekregen of nuttige tips. Al was het maar de raad "blijf zen" (al zij hij dat nooit met zoveel woorden
)
Vind z'n opmerkingen over de toekomst van het forum ook wel to the point. Maar dat is hier de discussie niet. 
Bedankt, Gandyman !
P.S. en nu wachten op ProfoX
ligt het nu aan mijn pc of aan de site? maar als ik op die pagina zit ( http://prikbord.ubuntu-nl.org/ ), ziet mijn cpu meter er zo uit:
telkens als er zo rechts een nieuwe foto verschijnt, krijg ik een piekje...
da's omdat je cpu het nieuwe plaatje moet doorsturen naar je videokaart, lijkt mij.
Ubuntero van de maand - Juli 2008 - Stani
01-07-2008
Ubuntero van de maand - Juni 2008 - SeySayux
01-06-2008
Ubuntero van de maand - Mei 2008 - Laacque
01-05-2008
Ooievaar brengt “Ruige Reiger”!
24-04-2008
Hardy Release Parties 2008
15-04-2008
Ubuntu demonstratie 19 april a.s. in Apeldoorn
10-04-2008