Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Een aantal vragen over LTSP.  (gelezen 1124 keer)

Offline lucaspr

  • Lid
Een aantal vragen over LTSP.
« Gepost op: 2007/07/15, 20:46:15 »
Hallo,

Ik heb hier LTSP draaien, het was even knutselen met de DHCP configuratie, maar het is gelukt (DNS ging niet goed).
Ik heb een klein thuis servertje (AMD3500+ met iets meer dan 1Tb aan schijven en 2,5Gb geheugen met 1Gb netwerkkaart) Leek me genoeg voor LTSP en het werkt ook als een speer met PXE. Nu mijn vraag... Ik heb verschillende pc staan uiteraard voor verschillende doeleinden. Dus is het mogelijk om een vga kaart te installeren onder LTSP en bijvoorbeeld (op een andere pc) een TV kaart? Dus een pc voor spellen kunnen gebruiken en een andere als htpc?

Ik weet dat het mogelijk is met Mythtv om de backend ergens anders te plaatsen zodat je alleen de frontend hoeft te draaien, maar dat is kabel-technisch niet mogelijk... Vandaar mijn vraag. Heeft iemand hier een antwoord op?

Offline lucaspr

  • Lid
Een aantal vragen over LTSP.
« Reactie #1 Gepost op: 2007/07/16, 20:47:24 »
hmmm... Blijkbaar is hier weinig ervaring met LTSP... Toch maar een keertje omhoog schoppen, er moet toch wel iemand zijn die het weet...

Eigenlijk ben ik van plan om het gewoon te proberen en dan maar mijn bevindingen hier te posten. Misschien is dat dan de oplossing....