Voor hulp bij en discussie over
Ubuntu
Kubuntu
Edubuntu
Xubuntu
Je bent niet ingelogd.
Bij welk deel van de Ubuntu-NL populatie hoor jij(gelieve 2 antw)?
0% - 2
9% - 32
1% - 5
40% - 145
6% - 22
14% - 53
27% - 96
Total : 355
laacque schreef:
Jehanne schreef:
schoappied schreef:
Wat me me opvalt is dat er toch wel flink meer forumleden werken. Eigenlijk had ik meer studenten verwacht, maar wellicht niet helemaal terecht...
Ik werk én ik studeer én ik ben vrouw, pffft: kom ik van een andere planeet ;-)
Hey babe, multitasking is our middlename.....
Gunst ja, multitasking....ik heb ook nog een (druk) gezin en een huishouden, raad eens wat als laatste aan bod komt?
laacque schreef:
Dan is een vrouw eigenlijk ook een operating system ..... 
Pffff 
Laatst bewerkt door mcgyver (30-06-2007 14:13:32)
Jehanne schreef:
ik heb ook nog een (druk) gezin en een huishouden, raad eens wat als laatste aan bod komt?
1 Ubuntu
2 Gezin
3 Huishouden
Heb ik het goed geraden?
Nu ik goed nadenk: Ik ben man en ik werk en ik studeer. Ik ben dus ook van een andere planeet?
mcgyver schreef:
Nu ik goed nadenk: Ik ben man en ik werk en ik studeer. Ik ben dus ook van een andere planeet?
Je bent groen zeker?
En ik neem aan dat jij zo 'n wezen bent dat niet en z'n ruimteschip kan besturen en kan bedenken wat er 's avonds gekookt moet worden?
Echt wel. Bovendien ben ik een zeer verdienstelijke kok. En dat is dan nog zacht uitgedrukt.
mcgyver schreef:
Echt wel. Bovendien ben ik een zeer verdienstelijke kok. En dat is dan nog zacht uitgedrukt.
hmmm, wat eten we vandaag? :-)
IK eet fried rice met Chinees geroosterd varken (originele versie, niet wat ze hier in de chinese restaurants verkopen) en wokgroenten (niet origineel).
mcgyver schreef:
IK eet fried rice met Chinees geroosterd varken (originele versie, niet wat ze hier in de chinese restaurants verkopen) en wokgroenten (niet origineel).
Je eet dus nasi met babi pangang :-)