Voor hulp bij en discussie over
Ubuntu
Kubuntu
Edubuntu
Xubuntu
Je bent niet ingelogd.
Bij welk deel van de Ubuntu-NL populatie hoor jij(gelieve 2 antw)?
0% - 2
9% - 32
1% - 5
40% - 145
6% - 22
14% - 53
27% - 96
Total : 355
laacque schreef:
Jehanne schreef:
schoappied schreef:
Wat me me opvalt is dat er toch wel flink meer forumleden werken. Eigenlijk had ik meer studenten verwacht, maar wellicht niet helemaal terecht...
Ik werk én ik studeer én ik ben vrouw, pffft: kom ik van een andere planeet ;-)
Hey babe, multitasking is our middlename.....
Gunst ja, multitasking....ik heb ook nog een (druk) gezin en een huishouden, raad eens wat als laatste aan bod komt?
laacque schreef:
Dan is een vrouw eigenlijk ook een operating system ..... 
Pffff 
Laatst bewerkt door mcgyver (30-06-2007 14:13:32)
Jehanne schreef:
ik heb ook nog een (druk) gezin en een huishouden, raad eens wat als laatste aan bod komt?
1 Ubuntu
2 Gezin
3 Huishouden
Heb ik het goed geraden?
Nu ik goed nadenk: Ik ben man en ik werk en ik studeer. Ik ben dus ook van een andere planeet?
mcgyver schreef:
Nu ik goed nadenk: Ik ben man en ik werk en ik studeer. Ik ben dus ook van een andere planeet?
Je bent groen zeker?
En ik neem aan dat jij zo 'n wezen bent dat niet en z'n ruimteschip kan besturen en kan bedenken wat er 's avonds gekookt moet worden?
Echt wel. Bovendien ben ik een zeer verdienstelijke kok. En dat is dan nog zacht uitgedrukt.
mcgyver schreef:
Echt wel. Bovendien ben ik een zeer verdienstelijke kok. En dat is dan nog zacht uitgedrukt.
hmmm, wat eten we vandaag? :-)
IK eet fried rice met Chinees geroosterd varken (originele versie, niet wat ze hier in de chinese restaurants verkopen) en wokgroenten (niet origineel).
mcgyver schreef:
IK eet fried rice met Chinees geroosterd varken (originele versie, niet wat ze hier in de chinese restaurants verkopen) en wokgroenten (niet origineel).
Je eet dus nasi met babi pangang :-)
Nee, vandaar dat ik het zo omschreef. Babi Pangang is indonesisch qua naam. Babi Pangang zal op een echte chinese menukaart niet voorkomen. Qua gerecht is hier het sterk nederlands met een beetje indo en een beetje chinees. Ook de nasi smaakt hier nergens naar, tenminste, niet als je weet hoe het moet.
Ik vroeg ooit aan een vriend hoe het kwam dat mijn kerrykip mislukte. Ik vroeg hem welk kerriepoeder ik moest kopen. Hij zei dat er masala op moest staan, als er kerrie op staat heeft de maker er al geen verstand van. Je moet het maar weten. Zo, ik ga niet meer offtopic.
Laatst bewerkt door mcgyver (02-07-2007 10:43:17)
Net als met sambal dus .......
Wanneer het niet in de koeling bewaard hoet te worden is het geen goede sambal 
En van de betere soort eet ik een jampot per maand .....
Misschien mogen we een vijfkruidenpoedergenootschap van Dennis bij het forum onderbrengen? vijfkruidenpoedergenootschap.ubuntu-nl.org????
r0n. schreef:
Net als met sambal dus .......
Wanneer het niet in de koeling bewaard hoet te worden is het geen goede sambal
En van de betere soort eet ik een jampot per maand .....
Volgens een kennis van me (bioloog), zou er op peper en andere scherpe kruiden eigenlijk een zelfde waarschuwing moeten staan als op sigaretten....
In Zuidoost-Azië schijnt er statistisch significant meer maag- en darmkanker voor te komen. Door het gepeperde eten....
Zijn er al meer vrouwen sedert Gutsy?
Tjonge..... wat een vreselijk draadje was dit eigenlijk bij een zeer vreemde poll.
Misschien moet er eens een fatsoenlijke poll worden opgesteld rondom dit thema.
Man <18, scholier (13 jaar, tweede middelbaar)
laacque schreef:
Tjonge..... wat een vreselijk draadje was dit eigenlijk bij een zeer vreemde poll.
Misschien moet er eens een fatsoenlijke poll worden opgesteld rondom dit thema.
Het draadje dat vul jezelf in... de poll, wat is daar mis mee?
Nou, alles.
Er zijn blijkbaar alleen mensen boven of beneden de 18. En er is alleen maar keuze tussen scholier/student en werkend. Dat er ook nog mensen zijn die ziek zijn, werkzoekend zijn of wat dan ook, wordt niet in de poll meegenomen.
Ik blijf het een rare poll vinden en dat het een raar draadje werd was voor een redelijk deel ook mijn schuld, maar daar heb ik dan weer niet echt onder geleden.
Overigens hebben we dacht ik wel twee vrouwen erbij gekregen: reekje en els. Het kunnen er meer zijn hoor, maar dat weet ik dan weer niet.
Ja de poll had ook anders gekund... verschillende mensen genoeg uiteraard... Maar goed deze poll geeft wellicht enige indicatie...
Het idee was ook om te kijken hoe de verdeling man/vrouw is... de rest is extra
Laatst bewerkt door schoappied (22-10-2007 19:31:14)
Man - 62 jaar - pensioen.
Ubuntero van de maand - Juli 2008 - Stani
01-07-2008
Ubuntero van de maand - Juni 2008 - SeySayux
01-06-2008
Ubuntero van de maand - Mei 2008 - Laacque
01-05-2008
Ooievaar brengt “Ruige Reiger”!
24-04-2008
Hardy Release Parties 2008
15-04-2008
Ubuntu demonstratie 19 april a.s. in Apeldoorn