Ik heb de alpha 2 gedownload maar ik ga de dailly build binnen halen.
Dan zul je nog even moeten wachten. Want nu is de daily build nog gelijk aan alpha 2. Voor Ubuntu is dat die van 27 juni en voor Xubuntu die van 26 juni. En als je de Alpha 2 al hebt, dan ligt het meest voor de hand deze te updaten via zsync. Voor Xubuntu amd64 is dat bijvoorbeeld
zsync http://cdimage.ubuntu.com/xubuntu/daily-live/current/quantal-desktop-amd64.iso.zsync
Ik heb 'm inmiddels ook geïnstalleerd. Zowel Ubuntu- en Xubuntu 12.10 Alpha 2.
//edit
Wat mij wel opviel was dat op mijn laptop hij een hoop drivers vond waar hij normaal nooit de optie gaf voor drivers. Er waren nu voor het eerst intel drivers, netwerk voor beide opties en nog een hoop drivers.
Heb je daarvan al iets kunnen uitproberen? Wat was het resultaat daarvan?
Want ik heb zojuist de desktop am64 Xubuntu daily build van vandaag geïnstalleerd op de laptop uit mijn onderschrift. Bij mij toont jockey-gtk eveneens een waslijst aan drivers, waarvan het leeuwendeel al bleek te zijn voor-geïnstalleerd. Slechts 4 drivers zijn niet voor-geïnstalleerd. Wellicht zijn die niet echt nodig.
//edit2
Het gaat voor die ThinkPad R61i laptop uit mijn onderschrift om deze hardware lijst. Het zijn zo te zien allemaal vrije drivers.
jolo@R61i:~$ jockey-text --list
kmod:r852 - Ricoh 85xx xD/smartmedia card reader driver (Free, Enabled, In use)
kmod:mac_hid - mac_hid (Free, Enabled, In use)
kmod:r592 - Ricoh R5C592 Memstick/Memstick PRO card reader driver (Free, Enabled, In use)
kmod:snd_hda_intel - Intel HDA driver (Free, Enabled, In use)
kmod:tg3 - Broadcom Tigon3 ethernet driver (Free, Enabled, In use)
kmod:coretemp - Intel Core temperature monitor (Free, Enabled, In use)
kmod:firewire_ohci - Driver for PCI OHCI IEEE1394 controllers (Free, Enabled, In use)
kmod:i2c_i801 - I801 SMBus driver (Free, Disabled, Not in use)
kmod:lpc_ich - LPC interface for Intel ICH (Free, Enabled, In use)
kmod:yenta_socket - yenta_socket (Free, Enabled, In use)
kmod:sdhci_pci - Secure Digital Host Controller Interface PCI driver (Free, Enabled, In use)
kmod:intelfb - Framebuffer driver for Intel(R) 830M/845G/852GM/855GM/865G/915G/915GM/945G/945GM/945GME/965G/965GM chipsets (Free, Disabled, Not in use)
kmod:hid_generic - HID generic driver (Free, Enabled, In use)
kmod:pcspkr - PC Speaker beeper driver (Free, Disabled, Not in use)
kmod:iwl3945 - Intel(R) PRO/Wireless 3945ABG/BG Network Connection driver for Linux (Free, Enabled, In use)
kmod:usbhid - USB HID core driver (Free, Enabled, In use)
kmod:i915 - Intel Graphics (Free, Enabled, In use)
kmod:btusb - Generic Bluetooth USB driver ver 0.6 (Free, Enabled, In use)
kmod:usbmouse - USB HID Boot Protocol mouse driver (Free, Disabled, Not in use)
jolo@R61i:~$