Ubuntu NL Vraag en Antwoord is nu open voor al je vragen over Ubuntu!Op vraag.ubuntu-nl.org kan je op een andere manier je vragen kwijt die je hebt over het gebruik en beheer van Ubuntu.Het discussietopic over de nieuwe site kan je hier vinden.
Ik zou best willen helpen met installeren, maar denk niet dat mensen een jongen van 12 hun pc toevertrouwen
Ik heb mezelf toegevoegd.... altijd leuk zo install/demo
Thomas +10Hopelijk haalt dit tiempjuuuhhhh over om toch mee te helpen
Noot:Testdisk zit tegenwoordig op de GParted live-cd. Maar die gparted live-cd is niet werkend te krijgen op stikke.Error:Need to load kernel first.Boot met Grub2. Nja, ik heb nog ff de tijd iig
@Tiempjuuh:Heb zelf Windows 7 Ultimate. Vooral voor school. En omdat ik windows 7 wel mag. Best goed OS. Lekker stabiel imo.[ga niet verder in op bovenstaande aub]En een hddtje? Is een USBstikkie niet beter?EDIT:Jeemig, dank voor die link. Daar heb ik echt wat aan Zoveel keus, nice
Ik ben er ook weer bij.... sinds de vorige keer ben ik wat allergisch voor Windows Vista. Ik weet niet of ik nog aan een dualboot met Vista begin.
@tiempjuuhhh: Precies XD Kan ie hem ook meteen meenemen en daarmee aantonen waarom wij dat akelige Vista op die dag eraf gooien
Ubuntu een Vista-makeover geven of Kubuntu erop zetten en dat allemaal op de Linux-themadag... Hmm, dat lijkt me aardig ontopic.
Citaat van: TopGear op 2011/03/16, 20:29:07@Tiempjuuh:Heb zelf Windows 7 Ultimate. Vooral voor school. En omdat ik windows 7 wel mag. Best goed OS. Lekker stabiel imo.[ga niet verder in op bovenstaande aub]En een hddtje? Is een USBstikkie niet beter?EDIT:Jeemig, dank voor die link. Daar heb ik echt wat aan Zoveel keus, nice Me pa is zo vrij geweest een stickie van 2gb van z'n werk voor me mee te nemen, wordt dus toch stickie Jup, usbstick = beter, maar ik heb er eentje met 'maar' 512mb. Dus hddtje met 320GB lijkt me beter...BTW: graag gedaan!
Hee, da's nog eens een goede pa En ik hoop dat je het erg leuk zal hebben.