Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Pagina's: [1] 2 3 ... 6   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Nedlinux Bijeenkomst 7 Oktober 2006.  (gelezen 5844 keer)
Jerry
Lid

Bekijk profiel
2006/08/23, 22:30:15

Hallo Mensen,

Hier even eenmededeling. Zoals elk jaar organiseerd Nedlinux ook dit jaar weer de Nedlinux bijeenkomt, te Tiel. Dit zal dit jaar zijn op 7 Oktober. op deze bijeenkomst kan iedereen zijn pc of laptop meenemen, en kunnen er vragen worden gesteld met betrekking tot Linux. De organisatie bied tevens de mogelijkheid tot het nuttigen van Lunch. Als je dit wilt, word een bijdrage van 10 euro hiervoor in rekening gebracht. wil je geen gebruik maken van de lunch is de toegang tot de bijeenkomst GRATIS. Voor meer info zie ook. http://www.linux-bijeenkomst.nl. Bij de agenda nog de agenda 2005, zodat je een IDEE krijgt wat er ook dit jaar wellicht weer te doen zal zijn.

Groetjes en namens Nedlinux,

Jerry Brok

"The world is going crazy when the best rapper is a white guy, the best golfer is a black guy, France is accusing the US of arrogance and Germany doesn't want to go to war"
Jerry
Lid

Bekijk profiel
Antwoord #1, 2006/08/25, 08:40:41

wow,, stil topic, niemand die interesse heeft in deze bijeenkomst? shocked

"The world is going crazy when the best rapper is a white guy, the best golfer is a black guy, France is accusing the US of arrogance and Germany doesn't want to go to war"
Dennis Kaarsemaker
Administrator

Bekijk profiel WWW
Antwoord #2, 2006/08/25, 09:20:07

Ik zeker wel hoor Smiley Maar ik wacht nog even tot de agenda van 2006 erop staat voor ik enthousiast ga doen.

Kelderkeuken
Lid

Bekijk profiel
Antwoord #3, 2006/08/25, 09:38:42

Zit helaas (?) in Mexico op 7 oktober cool

Jerry
Lid

Bekijk profiel
Antwoord #4, 2006/08/25, 13:40:33

Citaat van: Dennis
Ik zeker wel hoor Smiley Maar ik wacht nog even tot de agenda van 2006 erop staat voor ik enthousiast ga doen.
Neem als refernetie de agenda van 2005, wat vond je daarvan?

Ron
Moderator

Bekijk profiel WWW
Antwoord #5, 2006/08/25, 16:21:55

Ziet er leuk uit, maarre ...... geen Ubuntu Huh?Huh???

haha;
Ron

Nederlandstalige documentatie | Forumzoekfunctie | Richtlijnen | Steunpunt voor hulp en CD's voor het eiland Tholen en omgeving
Jerry
Lid

Bekijk profiel
Antwoord #6, 2006/08/25, 18:34:03

Dit jaar willen we veel meer aandacht aan Ubuntu schenken. Het is nu zo'n hype. Daar kun je niet omheen. We zijn bezig met de organisatie maar verwacht vooral meer Ubuntu nieuws Smiley Maar ik zou zeggen. KOMEN MET Z'N ALLEN!

budster
Lid

Bekijk profiel
Antwoord #7, 2006/08/25, 18:52:05

Het lijkt mij eigenlijk erg leuk om eens naar zo een bijeenkomst te gaan, ik heb alleen een wagenpark dat geheel ongeschikt is om langere afstanden mee af te leggen.
- VW bus '62
- Suzuki Alto '84
- classic mini cooper '91
Misschien heb er tegen die tijd ook een motorfiets bij...

Dus als er iemand, langs vanuit Amsterdam richting de meeting gaat hou ik mij van harte aanbevolen om mee te rijden. Kom ik wel naar de carpoolplaats in Vinkeveen of Amstelveen.
Jerry
Lid

Bekijk profiel
Antwoord #8, 2006/08/25, 22:07:13

Voor zover ik weet komen er ook mensen uit Amsterdam. Maar goed, openbaar vervoer doet wonderen Wink Neem een laptopje mee ofzoo Smiley Netwerk word verzorgd.

budster
Lid

Bekijk profiel
Antwoord #9, 2006/08/26, 07:41:30

Citaat van: Jerry
Voor zover ik weet komen er ook mensen uit Amsterdam. Maar goed, openbaar vervoer doet wonderen Wink Neem een laptopje mee ofzoo Smiley Netwerk word verzorgd.
Mijn afkeer van (Nederlands) openbaar vervoer is ongeveer even groot als die van windows. Ik zal mijn laptopje mee nemen.
Jerry
Lid

Bekijk profiel
Antwoord #10, 2006/08/26, 08:08:08

ach come on, niet zo zeuren. OV Is best te doen als je maar van tevoren uit zoekt hoe laat je ergens moet zijn. www.9292ov.nl doet wonderen Wink Gewoon komen, niet zeuren. En mij helpen op deze dag met de installatie van Compiz. Uiteraard moet profoX er ook zijn vind ik Tongue

leoquant
Lid

Bekijk profiel
Antwoord #11, 2006/08/26, 10:06:46

ik heb er wel zin in eigenlijk, lijkt me erg leuk!

Vayomer Elohim yehi-or vayehi-or

Electronic Frontier Foundation

Eternal Sunshine of the Spotless Mind
budster
Lid

Bekijk profiel
Antwoord #12, 2006/08/26, 18:41:42

Citaat van: Jerry
ach come on, niet zo zeuren. OV Is best te doen als je maar van tevoren uit zoekt hoe laat je ergens moet zijn. www.9292ov.nl doet wonderen Wink Gewoon komen, niet zeuren. En mij helpen op deze dag met de installatie van Compiz. Uiteraard moet profoX er ook zijn vind ik Tongue
Er zijn 3 bedrijven die mij pislink kunnen krijgen, Microsoft, KPN en NS ik loop nog liever naar Tiel voordat ik in het openbaar vervoer stap.
Ron
Moderator

Bekijk profiel WWW
Antwoord #13, 2006/08/26, 19:05:20

NS: Nooit Stipt
NS: Niet Slim
NS: No Service

en dat voor iemand die dagelijks bijna 4 uur mag treinen ..... Sad

Reizende groeten,
Ron

Nederlandstalige documentatie | Forumzoekfunctie | Richtlijnen | Steunpunt voor hulp en CD's voor het eiland Tholen en omgeving
budster
Lid

Bekijk profiel
Antwoord #14, 2006/08/26, 19:23:39

Citaat van: r0n.
NS: Nooit Stipt
NS: Niet Slim
NS: No Service

en dat voor iemand die dagelijks bijna 4 uur mag treinen ..... Sad

Reizende groeten,
Ron
En toen opeens geen lachende Ron meer.