Voor hulp bij en discussie over
Ubuntu
Kubuntu
Edubuntu
Xubuntu
Je bent niet ingelogd.
Knap, 63 bladzijden amai.
top!
Dikke proficiat voor laacque en Vis.
zeer goed gedaan.
van de week eens doornemen, knap werk
Top gedaan!
super 
Geweldig zeg, daar heb ik en vele gebruikers veel plezier van.
bedankt
gr
Wow, wat ziet het netje uit.
Deze handleiding is niet gemaakt met Scribus, maar met OpenOffice.org
Te zien aan properties.
Werkelijk erg mooi gedaan.
Daar was ik naar op zoek!!
Dank voor de noeste arbeid!!
nice 
Goed gedaan! 
Ja, Scribus is echt leuk, alhoewel er ook mensen zijn die er niet mee uit de voeten kunnen.
We hebben de howto vertaald van ene Ronnie Tucker, een van de mensen achter Full Circle, een magazine voor en over Ubuntu. Altijd het lezen waard: http://fullcirclemagazine.org/
wat een knap stukje (monniken)werk,daar gaan een hoop mensen plezier van hebben
bedankt Laacque en Vis
Knap werk tot nu toe!
Maar nu loop ik vast met jullie how-to, vrees ik.
Ik heb Scribus geïnstalleerd dat bij Hardy Heron in de Repositories zit, en daar heb ik geen 'Alineastijlen'. Dus het menu 'Bewerken > Alineastijlen' is nergens te vinden. Waarschijnlijk een vertalingsfoutje want ik heb wel 'Sjablonen', 'Stijlen' en 'Patronen' maar deze leiden allemaal naar een ander venster dan hetgene dat jullie beschrijven.
Via het venster 'Stijlen', dat mij het meest logische lijkt krijg ik weliswaar een ander venster te zien, maar ik kan daar ook voor 'Nieuw' kiezen. Als ik echter op Nieuw klik, gebeurt er niets. Is dit een bug of doe ik gewoon iets ongelooflijk verkeerd?
Aanpassing: Dit probleem heb ik enkel bij scribus-ng, dat jullie aanraden om te installeren. Dit is dus een release uit de experimental branch las ik via Synaptic. Als ik gewoon scribus installeer heb ik het bovenstaande probleem niet en kan ik verder werken.
Laatst bewerkt door Bail Hope (24-08-2008 15:53:32)
Bail Hope schreef:
Aanpassing: Dit probleem heb ik enkel bij scribus-ng, dat jullie aanraden om te installeren. Dit is dus een release uit de experimental branch las ik via Synaptic. Als ik gewoon scribus installeer heb ik het bovenstaande probleem niet en kan ik verder werken.
Ik zal dit aanpassen in het bronbestand en zal er dan een nieuwe PDF van maken. Als er nog meer foutjes in staan, laat het even weten, dan neem ik deze gelijk mee.
Vis.
Ubuntero van de maand - Juli 2008 - Stani
01-07-2008
Ubuntero van de maand - Juni 2008 - SeySayux
01-06-2008
Ubuntero van de maand - Mei 2008 - Laacque
01-05-2008
Ooievaar brengt “Ruige Reiger”!
24-04-2008
Hardy Release Parties 2008
15-04-2008
Ubuntu demonstratie 19 april a.s. in Apeldoorn