Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: under construction scherm bij bezoeken van websites via firefox  (gelezen 476 keer)

Offline Fietserik

  • Lid
    • Jinqxz
Beste collega's,

Als nieuwe gebruiker van linux met zeer beperkte kennis van computers heb ik advies nodig over hoe ik kan verhelpen dat ik steeds de hieronder getoonde pagina krijg  als ik websites wil bezoeken waar ik eerder wel op kon inloggen én waarvan ik via andere laptops (met windows) wel toegang krijg.

Ligt dat an firefox of aan ubuntu? En vooral: HOE LOS IK DAT OP???

    Ubuntu.com
    Ubuntu NL
    Ubuntu FR
    Wiki

Ubuntu-BE [maintenance mode]
Under construction

The Ubuntu-be team is currently working on a new website to make this place your go-to-spot when in need.

Be sure to check back soon to find out all about what the the belgian team is up to!

In the meantime you can visit one of our friends' websites and get a little up to speed.

    Ubuntu NL

    Ubuntu FR

    Dutch Forum

    French Forum

    Talk to us on IRC

If you feel like helping out with the new webiste, feel free to contact us, we're more than happy to get more hands on board.

The material in this document is available under a free license, see Legal for details
For information on contributing see the Ubuntu Documentation Team wiki page. To report errors in this documentation, file a bug."


Re: under construction scherm bij bezoeken van websites via firefox
« Reactie #1 Gepost op: 2014/10/23, 11:41:14 »
Ubuntu-BE werkt hier prima. Wat is de precieze URL die jij gebruikt? En welke versie van Ubuntu gebruik je?

Offline Fietserik

  • Lid
    • Jinqxz
Re: under construction scherm bij bezoeken van websites via firefox
« Reactie #2 Gepost op: 2014/10/23, 14:43:15 »
Dag Vistaus,


Ik gebruk versie Ubuntu 14.04 LTS

Het vreemde is dat k de eerste keer zonder problemen de website kan bezoeken. En bij een tweede bezoek de webste ook in mijn history heb zitten. Maar als ik dan op die link wil klikken krijg ik dat ubuntu under maintnance scherm. Ook als ik dan naar subpagina's ga, bijvoorbeeld wallfish.cc:/contact of /faq of index ik die éénmalig wél te zien krijg en dan bij envolgend bezoek niet meer.... Shoot me, ik krijg er  pisdoorns van.

P.s; Alvast bedankt vor je antwoord.

Fietserik.

Re: under construction scherm bij bezoeken van websites via firefox
« Reactie #3 Gepost op: 2014/10/24, 08:02:52 »
De site van Ubuntu-BE zal heel waarschijnlijk een facelift krijgen, niet van wakker liggen je kan nog steeds hier terecht met al je vragen .
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort