Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ubuntu IRL teammeeting 2015 - peiling  (gelezen 2625 keer)

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Ubuntu IRL teammeeting 2015 - peiling
« Gepost op: 2014/12/17, 13:06:07 »
Afgelopen jaar was de releaseparty voor Ubuntu 14.04 LTS. Gezien RP's slechts bij LTS-versies worden gehouden, zouden we met een gat van één jaar zitten.

Op de vergadering van de Gemeenschapsraad is besproken of een eventuele IRL-teammeeting in 2015 zin zou hebben. Hieruit kwam naar voren dat dat vooral zou afhangen van hoeveel behoefte hieraan is vanuit de community/de afzonderlijke teams. Ik kan mij herinneren dat er in 2012 (2013?) een IRL meeting is gehouden, waarbij flink wat (bespreek)werk is verzet. Als hier ook in 2015 behoefte aan is kan er gekeken worden naar een IRL teammeeting.

Dus teams, laat jullie stem horen! Is er behoefte of laat je dit liever aan je voorbij gaan?

Re: Ubuntu IRL teammeeting 2015 - peiling
« Reactie #1 Gepost op: 2014/12/17, 13:27:13 »
Ik stem voor, mits de locatie bereikbaar is met het OV :)

Re: Ubuntu IRL teammeeting 2015 - peiling
« Reactie #2 Gepost op: 2014/12/17, 13:57:31 »
Maar het verborgen deel kan bijv. het Webteam weer niet in...

Aangezien ik net ook de vraag stelde in Algemeen wat we nog kunnen doen als Ubuntu-NL en gisteravond op de IRC-meeting met de internationale LoCo ook naar voren kwam dat face-to-face wel belangrijk is, zouden we wellicht aanvullend op de teammeeting ook een communitymeeting kunnen houden. Als we daar dan toch al zijn...

Offline TonH

  • Promotieteam
Re: Ubuntu IRL teammeeting 2015 - peiling
« Reactie #3 Gepost op: 2014/12/20, 20:39:59 »
Ik ben voor. Maar het voorstel van Vistaus spreekt me ook aan, waarom niet ergens een klein zaaltje huren en het iets groter opzetten en dus voor de community?
Mochten er meer komen dan combineren met volgende release misschien?