Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: AbiWord en etiketten/labels  (gelezen 507 keer)

Offline yJi

  • Lid
AbiWord en etiketten/labels
« Gepost op: 2014/10/20, 14:10:26 »
Waar vind ik deze optie over etiketten c.q. labels in AbiWord.
Heb het wel gezocht maar niets wijst op etiketten of label in AbiWord....

dank je wel alvast!
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro

Offline jnom

  • Lid
Re: AbiWord en etiketten/labels
« Reactie #1 Gepost op: 2014/10/21, 08:57:19 »
Ken de mogelijkheden van Abiword niet maar kijk eens naar glabel in het softwarecentrum voor labels en etiketten.

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: AbiWord en etiketten/labels
« Reactie #2 Gepost op: 2014/10/21, 09:21:37 »
Het ene etiket is bepaald het andere niet! Welke etiketten wil je gebruiken? Avery? Bruna?
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021

Frederik

  • Gast
Re: AbiWord en etiketten/labels
« Reactie #3 Gepost op: 2014/10/21, 09:48:45 »
Voor afdrukken van etiketten kun je beter LibreOffice gebruiken, meer mogelijkheden en sjablonen dan AbiWord:
https://help.libreoffice.org/Common/Creating_and_Printing_Labels_and_Business_Cards/nl

Offline yJi

  • Lid
Re: AbiWord en etiketten/labels
« Reactie #4 Gepost op: 2014/10/21, 09:49:07 »
Ken de mogelijkheden van Abiword niet maar kijk eens naar glabel in het softwarecentrum voor labels en etiketten.

bedankt hiervoor zeker ook wel bruikbaar hier, ondanks dat deze etiketten geen naam hebben. Onder libreoffice heb ik zelf
dat formaat aangemaakt. dit zijn naamloze etiketten van de aldi.
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro

Offline yJi

  • Lid
Re: AbiWord en etiketten/labels
« Reactie #5 Gepost op: 2014/10/21, 09:52:13 »
Het ene etiket is bepaald het andere niet! Welke etiketten wil je gebruiken? Avery? Bruna?

Neen,nog erger naamloos van de aldi, zelf aangemaakt in libreoffice, maar dat zit niet standaard in lubuntu. daar zit dan weer AbiWord in. Dus werk ik nu met beide tekstverwerkers, libreoffice in mint en abiword in lubuntu.

Dank voor al jullie hulp!
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro