1
Software en configuratie / Re: software tegen enquete na ieder contact?
« Laatste bericht door DirkJan Gepost op Vandaag om 09:56:04 »Die mails zijn inderdaad vreselijk irritant. En soms krijg je er één van het platform én van de verkoper. Er zijn helaas teveeel bureaus en adviseurs die hun geld verdienen met het aanraden aan dit soort klantteveedenheidsonderzoek. Het netto effect is m.i. eerder dat klanten minder tevreden zijn.....
Je kunt er aan de bronkant weinig aan doen, de meest effectieve optie is nog het instellen van een mailfilter waarmee je selecteert op bepaalde trefwoorden en dan die mails in een aparte map laat zetten. Dat vraagt wat inregelwerk want je wilt natuurlijk niet de mails met je track&trace of je garantiebewijs/bon kwijt. Ik heb een filter ingesteld waarbij alles wat van de webshops komt waar ik regelmatig wat bestel in een eigen map komt. Die loop ik dan af en toe door. Heb je nog steeds die vreselijke klanttevredenheidsmails maar je bundelkt de ergernis in één moment zeg maar.
Je kunt er aan de bronkant weinig aan doen, de meest effectieve optie is nog het instellen van een mailfilter waarmee je selecteert op bepaalde trefwoorden en dan die mails in een aparte map laat zetten. Dat vraagt wat inregelwerk want je wilt natuurlijk niet de mails met je track&trace of je garantiebewijs/bon kwijt. Ik heb een filter ingesteld waarbij alles wat van de webshops komt waar ik regelmatig wat bestel in een eigen map komt. Die loop ik dan af en toe door. Heb je nog steeds die vreselijke klanttevredenheidsmails maar je bundelkt de ergernis in één moment zeg maar.