Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Laatste beta voor Trusty beschikbaar: UEFI testers gezocht  (gelezen 33453 keer)

Re: Laatste beta voor Trusty beschikbaar: UEFI testers gezocht
« Reactie #25 Gepost op: 2014/07/13, 12:04:32 »
Deze ISO is alleen niet meer de beta versie, maar de stable Ubuntu 14.04 LTS.
Dus ik weet niet of er nog wat te testen is?

UEFI blijft een zorgenkindje dus er valt zeker wat te testen...

Offline testcees

  • Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
Re: Laatste beta voor Trusty beschikbaar: UEFI testers gezocht
« Reactie #26 Gepost op: 2014/07/13, 12:20:55 »
Inmiddels is deze versie al beschikbaar. Via http://www.ubuntu-nl.org/download kun je deze versie downloaden en uittesten.
Volgens mij is de definitieve Nederlandse (LoCo-)versie van Trusty nooit uitgebracht en is het testen gestopt. Op de www.ubuntu-nl.org zie ik alleen de internationale versie.
Klik links bovenin op Documentatie

Re: Laatste beta voor Trusty beschikbaar: UEFI testers gezocht
« Reactie #27 Gepost op: 2014/07/13, 12:54:31 »
Inmiddels is deze versie al beschikbaar. Via http://www.ubuntu-nl.org/download kun je deze versie downloaden en uittesten.
Volgens mij is de definitieve Nederlandse (LoCo-)versie van Trusty nooit uitgebracht en is het testen gestopt. Op de www.ubuntu-nl.org zie ik alleen de internationale versie.

Ik dacht dat de Nederlandse LoCo-versie alleen de taal en wat radiozenders toevoegde? Of veranderen we ook het hele bootproces waardoor het niet overeenkomt met het bootproces van de internationale versie?

Offline testcees

  • Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
Re: Laatste beta voor Trusty beschikbaar: UEFI testers gezocht
« Reactie #28 Gepost op: 2014/07/13, 13:05:40 »
Of veranderen we ook het hele bootproces waardoor het niet overeenkomt met het bootproces van de internationale versie?
Waarom stel je een vraag als je het antwoord al weet?
Klik links bovenin op Documentatie

Re: Laatste beta voor Trusty beschikbaar: UEFI testers gezocht
« Reactie #29 Gepost op: 2014/07/13, 13:09:19 »
Of veranderen we ook het hele bootproces waardoor het niet overeenkomt met het bootproces van de internationale versie?
Waarom stel je een vraag als je het antwoord al weet?

Waarom neem jij aan dat ik het antwoord al weet? Als ik het antwoord had geweten, had ik geen vraag gesteld. Ik ben geen expert, dus ik weet niks over het bootproces; mijn vraag blijft dus onbeantwoord nu...