Hallo,
Er gaat iets mis met een drietal veiligheidsupdates die ik probeer automatisch te installeren met de update manager (ik werk nog met ubuntu 7.10).
Het gaat om updates voor de volgende bestanden: hp, hplip en hplip-data (nodig voor het afdrukken met een hp printer)
Telkens wordt de installatie onderbroken omdat de bestandsgrootte niet overeenkomt. Ik heb geen idee wat hier aan de hand is (zijn de installatiepakketjes misschien niet goed samengesteld, klopt er iets niet op mijn pc?)

Het ligt niet aan de update manager volgens mij, aangezien ik met het synaptic systeembeheer en met de terminal precies dezelfde foutmelding kreeg.
Het zijn veiligheidsupdates dus ze worden telkens weer opnieuw aangeboden, is een beetje vervelend. Verwijderen van de bestanden van mijn systeem gaat niet, omdat ik dan ook de totale ubuntu desktop mee weg gooi...
Weet iemand wat er aan de hand is, of weet iemand of ik hiervoor ook contact kan/moet opnemen met de unbuntu 'afdeling' die verantwoordelijk is voor het aanbieden van updates?
Bedankt, Jan Maarten