Ik heb dit ook met Hotmail. Ik gebruik liever Gmail. dat werkt veel beter, heeft geen irritante Flash-reclameboodschappen bovenaan het scherm ...
Bovenaan het scherm? Over de tekst heen (= jouw berichten dus) heb ik al gezien! Je moet eerst wachten, voordat je weg kan klikken, tot die tijd is de site onbruikbaar!?!?? En dan maar afvragen waarom hotmail/live/etc. maar niet doordringt in het professionele segment....
... en zeurt niet dat ik persé een besturingssysteem of browser van Microsoft moet gebruiken.
Eerlijk gezegd heb ik deze melding nog niet gezien (gebruik het zelf niet, maar mijn dochter van 9 wel), vreemd eigenlijk, zal er eens op gaan letten.
En dat je je browser moet upgraden is je reinste onzin. Zet er een lijst op met ondersteunde browsers/OS'en, dan weet iedereen waar je aan toe bent. O.a. de Postbank doet dat zo; prima oplossing al zie ik liever dat er geen enkele restrictie is, maar goed, het is beter dan niets en het is in ieder geval duidelijk.
Dat het geheel te bedotten is met het aanpassen van de user-agent spreekt boekdelen. Zelf stuur ik in dergelijke gevallen altijd een mailtje naar de webmaster met tekst en uitleg en meestal wordt er iets mee gedaan, want vaak weet de webmaster niet dat dergelijke restricties/controles zijn ingebouwd. Maar ik schat zo maar in dat een dergelijk mailtje naar MS niet op prijs wordt gesteld c.q. niet het gewenste effect sorteert....