Interactief > Andere distributies

Java probleem

<< < (4/5) > >>

grizzler:
Het gekke is dat de oorspronkelijke installatie blijkens het eerder getoonde log ook goed is verlopen. En dan  ineens, een tijdje later, ontbreekt een essentiële directory in /etc. Als niet valt te achterhalen hoe dát is gekomen, kan je er niet zeker van zijn dat het niet wéér gebeurt...  :(

femke98:
Nee, precies. Is dat dan met iedereen het geval die je script gebruikt?
Als men dus niet via een hosting en ingebouwde ftp van de hosting zelf een website wilt onderhouden (of even zoals ik, die wat wilde doen) of men heeft niet de pagina bezocht om te kijken of je de juiste hebt, kan het dus maar zo zijn dat meerder hier last van hebben. Tenminste, dat denk ik dan. Of denk ik nu te simpel?

grizzler:
Tot nu toe heeft niemand anders vergelijkbare problemen gemeld, dus ik kan er alleen maar naar gissen. Het script doet niets anders dan directory's en bestanden op hun plaats zetten of laten zetten. Als het eenmaal heeft gelopen, blijft het verder overal vanaf. Er moet dus 'iets anders' met die directory aan de haal zijn gegaan, maar wat en waarom...?

Pjotr:

--- Citaat van: grizzler op 2012/04/24, 14:31:06 ---Er moet dus 'iets anders' met die directory aan de haal zijn gegaan, maar wat en waarom...?

--- Einde van citaat ---
Kan van alles zijn geweest.... Om maar eens wat te noemen: zooi als schoonmaakproggies, Ubuntu Tweak en consorten, PPA-misère.... Ik zou er niet teveel belang aan hechten.

Inmiddels heb ik je script al vaak gebruikt, en het verliep altijd vlekkeloos. Puik spul. :)

femke98:
Grappig dat je dat gelijk gaat noemen;  ik had een ander antwoord van je willen krijgen.

En omdat je het zooi noemt, tja........dan hebben we niet veel aan je antwoord , of vindt je van wel.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie