Ubuntu NL Vraag en Antwoord is nu open voor al je vragen over Ubuntu!Op vraag.ubuntu-nl.org kan je op een andere manier je vragen kwijt die je hebt over het gebruik en beheer van Ubuntu.Het discussietopic over de nieuwe site kan je hier vinden.
Ben echter mijn wachtwoord kwijt.
al ben ik nog permanent aan het bijleren ;-))
hahaha, leuk bericht.Ik ben een man van 1961 en zit sinds afgelopen week met Ubuntu dat bevalt goed, Heb daar toe besloten omdat Windows veel fouten heeft en mij veel ergernis geeft. Nu heb ik een vraagje, heb Ubuntu geinstalleerd op een zo goed als lege harde schijf, maar het heeft maar 13 GB zou dat willen vergoten naar b.v. 80 is dat mogelijk of moet ik de boel opnieuw intalleren?Probeer me aub in Jip en Janneke taal het e.e.a. uit te leggen....groet Tonny
favorieten zoals bij windows zijn er niet
Welkom yJi! En leuk dat hier ook steeds meer vrouwen komen, jullie kunnen vast iets toevoegen
Wel ik ben een meisje van 65 en dit jaar echt begonnen met Linux.Eerst nog met Ubuntu, waarna er enige nieuwe uitdagingen bijkwam,en nu al een tijdje op Xubuntu 10.04 welke ik ga veranderen in Xubuntu 11.10.Vroeger werd mij dat afgeraden door Windows gebruikers, maar dit had ik veeleerder al kunnen doen. Zeggen mij deze gegevens nu.