Waarom is Windows echter zo wijdverspreid? Niet omdat het het beste besturingssysteem zou zijn, maar wel omdat het gewoon op iedere computer voorgeïnstalleerd staat.
Ben het daar wel mee eens ,of Windows goed of slecht is is mij nu worst en spreek ik niet over ,maar het wordt je wel opgedrongen want de doorsnee Pipo zoals ik kopen een PC en dat OS staat erop willen of niet.
Ook de rest van het Artikel van @Bloom vond ik zeer goed ,kwestie veiligheid bv is Windows ook al is er veel verbeterd nicht das gelbe vom ei.
Heer Vistaus ook deze zins opbouw is niet van het allerfijnste kwestie beleeftheid - En mensen hebben ook de neiging dingen die ze lezen verkeerd op te vatten en jij bent daar een mooi voorbeeld van.
Zo drukt men zich misschien uit tegen leeftijds genoten maar niet tegen iemand die al het één en ander bereikt heeft in zijn leven met 52 jaren.
Wij zijn dan weliswaar een hechte communie maar een beetje beleefder en vriendelijker zou u zieren in uw omgangs spraak op het Forum.
Voor de rest kunnen wij als u daar behoefte aan heeft dat regelen via PB.
Kom kom, tegen mij zeggen ze ook geen U en ik word over een niet al te lange tijd 50 jaar. En ik heb heel veel meegemaakt, dat kan ik je wel vertellen.
Maar je kan het ook overdrijven Tom. Overigens zou ik niet wetn hoe oud iederen is en ik ga niet kijken in elk profiel hoe oud iemand is, plus dat hij/zij het haast nooit opgeeft, dus wat dat aangaat, gaat dit helemaal niet op.
Misschien goedbedoeld van je Tom, maar flink overdreven.
Als ik elke dag hier op het forum zie hoeveel zinsbouw fouten mensen maken, en hoeveel taalfouten er worden gemaakt........................als we daar ook al naar moet gaan kijken......................
En dan maar niet te spreken over duitse woorden en zo, we zitten tenslotte op een Nederlands forum. Tja,...................
nu maar weer ontopic denk ik maar zo.